Volgers

woensdag 27 april 2011

Bordeauxrode woensdag

Goedemorgen allemaal,
Bordeauxrood was toch wel een moeilijke kleur waar ik eigenlijk zelf niks in had maar met hulp van schoonmoeder zijn er zelfs twee bordeauxrode kaarten uitgekomen!


Het ene kaartje is gemaakt met een stempel van Magnolia en de andere is van Helena deze 2 stempels had ik trouwens gewonnen met de candy bij Lida.
Hoop dat jullie ook deze keer weer even een reactie achterlaten want ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.
En vandaag kom ik natuurlijk ook weer even bij jullie langs.
Liefs,

Pia

20 opmerkingen:

hennie zei

Helemaal top Pia!!!
Je hebt twee leuke kaarten gemaakt.
Groetjes en veel kijkplezier vandaag,
hennie.

Colien zei

Wauw, ondanks dat het moeite heeft gekost, heb je 2 mooie kaarten gemaakt!
grtz.Colien

Diana zei

hele mooie kaart !!!

groetjes diana

sjouks kaarten zei

Mooie kaartjes hoor!
Groetjes Sjoukje

angeleef zei

Het zijn leuke kaartjes geworden hoor.
En wat een geluk dat je die afdrukjes gewonnen hebt. Ze zijn heel mooi!
Groetjes
** Evi **

martina's kaartjes zei

mooi gedaan ! bedankt voor je deelname en hopelijk kan je er volgende week ook weer bij zijn ?
groetjes, martina
x

Liv zei

Heel mooi gedaan hoor! En ik vind ze op en top bordeaux!

Groetjes
Liv

jaimie zei

Hallo Pia,

Je hebt er toch twee mooie kaartjes mee gemaakt dan hoor!

Groetjes, Jaimie

chantal zei

mooie kaarten!
liefs chantal

Monique zei

Mooie kaartjes hoor!
groetjes
Monique

Marijke zei

Ik geloof dat iedereen bordeauxrood een lastige kleur heeft gevonden, maar het is je gelukt en dan nog wel twee. Super. Groetjes Marijke.

Lia zei

Prachtige kaarten hoor, mij ontbrak deze keer de tijd,

groetjes Lia

Bep zei

Hoi Pia,

Ondanks dat je het een moeilijke kleur vond, heb je dan toch maar weer 2 kaarten gemaakt super.

Gr...Bep

Saskia zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes Saskia

Christine zei

Leuk gedaan! Opdracht geslaagd hoor voor deze week!
Liefs
Christine

SandraW zei

Leuke kaarten! Heel vrolijk!

Groetjes, Sandra

Rosina zei

Je hebt toch weer 2 mooie kaartjes gefreubeld Pia....och en een beetje hulp is wel eens gemakkelijk....toch?
groetjes Rosina

Christa's blog zei

Wel twee mooie kaartjes, en ik vind je lint gewoonweg prachtig.
grtjes
Christa

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Pia,
De bovenste kaart even vergroot en toen zag ik dat er een lintje op zat. Een super mooi lint. De onderste kaart .... wat een leuke stempel en die bloemetjes maakt het af.
Succes met je challenge.
Hartelijke groetjes Lida

brigitte zei

Knap je maakte er 2 met een kleur die je moeilijk vind. Dat is nog eens doorzetten.
Ze zijn beide erg leuk geworden.
Groetjes Brigitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...