Volgers

woensdag 13 april 2011

Candy gewonnen!!!!


Na een drukke dag dacht ik toch nog even op mijn blog kijken naar de reacties en tot mijn verbazing zie ik dat ik de candy heb gewonnen bij Scrap en Kaartenfun!!
Dit is een goede afsluiting van de dag zeg.
Heb door al de drukte ook nog geen kans gehad om bij jullie kaartjes van het kleurenteam tekijken hoop daar morgen even tijd voor tehebben.
Ben benieuwd wat er allemaal in zit..... wordt vervolgd.
En Lida nogmaals bedankt dat je mij hebt ingeloot echt super!!!!

Liefs Pia

4 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Pia,

Van harte gefeliciteerd met het winnen van je Candy nummer 1. Dat is een andere candy, dan jij op je foto laat zien.
Er zitten stempels van Nicole Verkooijen in en een magnolia stempel enz.

Groetjes en tot horens.

Lida

Pia zei

Nu is het volgens mij wel de goede foto?

Groetjes,

Pia

Scrap en Kaartenfun zei

Ja hoor Pia,
Het pakketje ligt al klaar en ik doe ze tegelijk met de andere winnaars op de bus.

Groetjes Lida

Rosina zei

Oooooh Pia gefeliciteerd hoor..met het winnen van deze supergave candy.....
kan jij er weer lekker mee aan de freubel....geniet er maar heerlijk van
groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...