Volgers

zaterdag 9 april 2011

Doosje


Hier is dan mijn eerste doosje vond eigenlijk wel dat hij goed gelukt is al zeg ik het zelf. Het patroontje heb ik van mij schoonmoeder gehad.
Het papier is van het kruidvat en de vlinder is van Marianne design waar ik dan nog op het lijfje wat steentjes heb gedaan.
Ik vond het erg leuk om temaken dus er zullen er nog wel meer komen.
Iedereen verder vandaag een zonnige zaterdag toegewenst bij ons is het dit weekend braderie dus ik denk dat we daar straks maar even naartoe gaan morgen is het maar weer afwachten wat voor weer het is.
Liefs Pia

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

jij bent nog steeds in een gele bui ! mooi ! zeker geslaagd,
groetjes, martina
x

hennie zei

Dat heb je mooi gedaan hoor Pia en geel doet het vandaag erg goed. Buiten is er ook erg veel geel gekleurd.
Fijn weekend, groetjes hennie.

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuk doosje en dat kaartje hieronder, zo schattig dat achtergrondpapier en de stempel zo samen hetzelfde thema !!

groetjes, Jaimie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...