Volgers

woensdag 18 mei 2011

Babyblauwe woensdag


Goedemorgen Allemaal,
Dit is de tiende keer dat ik aan het kleurenteam meedoe en vind het nog steeds hartstikke leuk om iedere keer weer wat in een andere kleur temaken.

Voor vandaag is de uitdaging babyblauw.
Ik heb deze keer gekozen voor een borduurkaart het patroontje komt uit hobbyjournaal, de stempel van het bruidspaar is van Magnolia en deze is ingekleurd met Derwentpotloden.
In het borduren van dit patroontje ging meer tijd in zitten dan ik dacht dus had hem maar net op tijd af.
Ben ook weer erg benieuwd naar de creacties van de andere deelnemers deze keer gelukkig weer meer dan vorige week.
Zou het erg leuk vinden als je deze keer ook weer even een reactie achterlaat.

Lieve babyblauwe groetjes,
Pia

20 opmerkingen:

Margo zei

Wat een lieverdje zeg !
Groetjes
Margo

Lia zei

Leuke kaart heb je gemaakt, mooi geborduurd,

groetjes Lia

Rosina zei

Wat een mooi kaartje Pia.leuk geborduurd....
groetjes Rosina

Diana zei

een hele mooie kaart en mooi geborduurd

groetjes diana

hildedewilde zei

leuk hoor! hoewel ikzelf borduren niks vind, vind ik het altijd wel erg mooi!
gr, hilde

Monique zei

wat een leuk geborduurd kaartje!
groetjes
Monique

Mariken zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
Gr-jes Mariken.

Marijke zei

Mooi gedaan, kan me voorstellen dat er veel tijd in dat borduren gaat zitten. Doe het zelf daarom al niet, maar hij is leuk. Groetjes Marijke

Wenda zei

Hele mooie kaart geworen zeg goed gedaan.

Groetjes Wenda

Liv zei

Leuk idee, dat borduren! Mijn geduld is er iets te beperkt voor, dus extra bewondering voor de mensen die het wel doen! Het maakt je kaartje echt speciaal!

Groetjes

natacha zei

mooie kaart mooie borduurwerk ook
grtz natacha

martina's kaartjes zei

wat een monnikenwerkje is dat !! heel erg mooi gedaan,
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
groetjes, martina
x

Sofieke zei

Mooie geborduurde kaart die je gemaakt hebt!

Groetjes Sofieke

Anneke zei

Mooi kaartje!
Groetjes Anneke

hennie zei

Prachtig borduurwerk Pia!
Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
Groetjes hennie.

Christine zei

Tof kaartje en wat heb jij mooi geborduurd!
Liefs
Christine

Marjolein..... zei

Woh, wat een werkje dat borduren! Leuk gedaan.

Groetjes marjolein

Kimmie zei

Hoi Pia

Leuk dat je weer meegedaan hebt met het kleurenkaartenteam.
Ik vind je kaartje mooi.
Is weer eens iets anders met borduren en stempelen gecombineerd.

XXX Kim

jaimie zei

Hallo Pia,

Kan geloven dat hier tijd in steekt, maar we een heel mooi kaartje!

groetjes, Jaimie

Wil zei

Na het bekijken van je blog,ben ik gelijk je volger geworden. Je maakt namelijk hele mooie en leuke kaartjes.
Dus kom zeker terug, om te genieten.
Ik zouhet leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...