Volgers

woensdag 11 mei 2011

Terracotta woensdag


Hierbij mijn 9de deelname aan het kleurenteam. Het was deze keer diep graven in alles wat ik had maar helaas niks gevonden dus maar langs schoonmoeder geweest en jahoor die had gelukkig nog wel wat. Waar het papier van is weet ik niet maar de vlinder is Marianne design en de versieringen op de vlinder zijn van Joy crafts. Het lintje had ik op een beurs weleens gekocht.


Laten je ook nog even een reactie achter vind ik altijd wel leuk om telezen wat jullie ervan vinden.
Nog een prettige dag verder en tot de volgende keer met hopelijk weer meer deelnemers als deze keer.
Liefs Pia

19 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuke, geslaagde kaart ! mooi,
bedankt voor je delename, hopelijk ben je er volgende week ook weer bij,
groetjes, martina
x

Christa's blog zei

Ja soms moet je echt goed zoeken en kom je dan toch bij iets passends uit. Ik vind de versiering op de vlinder heel fijn.
grtjes
Christa

Diana zei

hele mooi kaartje

groetjes diana

manuela zei

wat mooie stil volle kaartje geworden
en Ik vind de versiering op de vlinder heel mooi.

groetjes
Manuela

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuke kaart!

Groetjes, Jaimie

Lia zei

Mooie kaart heb je gemaakt Pia, goed gelukt,

groetjes Lia

hennie zei

Mooie kaart Pia!
Goed gedaan, groetjes hennie.

Monique zei

Leuke kaart hoor!
groetjes
Monique

Sofieke zei

Hele mooi kaart Pia! Die vlinder is heel mooi geworden!

Groetjes Sofieke

Marijke zei

Heel mooie met die vlinder, gelukkig dat je schoonmama nog wat papier had. Groetjes Marijke

Margo zei

Wat een mooi kaartje Pia !
Prachtige vlinder !
Liefs
Margo

Liv zei

Knap kaartje, die vlinder is een heel leuk idee!

Groetjes
Liv

Wenda zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt Pia en die vlinder is ook leuk.

Groetjes Wenda

Aleida zei

Hihi, we hebben dezelfde vlinder gebruikt! Bij jou staat hij ook heel leuk! Het is een mooi kaartje geworden.
groetjes,

chantal zei

het was inderdaad hard zoeken naar de juiste kleur. Ik vind je kaart mooi geworden!
liefs Chantal

Rosina zei

Ondanks naar je zoektocht naar passend designpapier is het je voortrffelijk gelukt Pia...
gr.Rosina

Sofieke zei

Hoi Pia,

Ik heb gezien dat je volger bent geworden van mij. Ik ben ook volger geworden van jou!

Groetjes Sofieke

Christine zei

Mooi en stijlvol vind ik! Missie geslaagd!
Liefs
Christine

Kimmie zei

Hoi Pia

Wow! Wat een leuk kaartje!
Die vlinder is echt super! Marianne heeft toch echt hele mooie mallen ertussen he! Super!

XXX Kim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...