Volgers

vrijdag 27 mei 2011

Voor mijn tante


Zoals jullie waarschijnlijk woensdag allemaal hebben gelezen is mijn tante afgelopen dinsdag op 80 jarige leeftijd plotseling overleden.
Ik heb voor haar dit kruisje geborduurd.
Alles is nu geregeld en maandag is de crematie.
Mijn tante deed ook altijd kaarten borduren vandaar dus een geborduurd kruisje.
Toen haar dochter het kaartje zag was ze helemaal tranen....
Ik hoop dat ik de volgende keer weer beter nieuws heb.
Ik ga nu snel stoppen en weer mij bed in want ik heb mirgraine van al de spanning en geregel van deze week.

Liefs Pia

1 opmerking:

jaimie zei

Hallo Pia,

Wat mooi van je om dan ook een geborduurd kaartje te maken , sterkte met het verwerken en een plaats geven van het plotse verlies .

Groetjes, Jaimie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...