Volgers

woensdag 25 mei 2011

Zomerse babyroze woensdag



Hier mijn kaartje voor babyroze woensdag.
Het borduurpatroontje komt weer uit hobbyjournaal, de stempel is van magnolia en ik heb de kaart afgewerkt met bloemetjes en strass steentjes.


Ik weet niet of ik vandaag aan iedereen een bezoekje kan brengen want gisteren rond 11 uur is mijn lieve tante Nel overleden. Zij is 80 jaar geworden. Aangezien haar dochter net als ik enigskind is en haar vader al is overleden ga ik haar vandaag helpen met alles teregelen.
Iedereen een leuke babyroze woensdag gewenst!!!
Liefs Pia

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een mooie kaart heb je hier ! geslaagd, zou ik zo zeggen,
bednakt voor je deelname en tot de volgende,
groetjes, martina
x

Wil zei

Ach, wat is dit een lieve en mooie kaart geworden.
Groetjes Wil

Diana zei

heel mooie kaart!!mooie stempel en mooie geborduurd

liefs diana

Lia zei

Superleuke kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Marijke zei

Nou dit is zeker een 's zomers kaartje geworden en gecondoleerd met je verlies. Sterkte met het regelen en we zien je reacties de volgende keer wel weer. Groetjes Marijke.

manuela zei

wat een mooie en supper leuke kaart geworden

groetjes
Manuela

Liv zei

Hmmm, lekker kaartje :)Echt mooi gemaakt!

Het siert je dat je iemand anders wil helpen, het is nooit gemakkelijk om zo'n te regelen en al helemaal niet als je het op je eentje moet doen.

Veel sterkte!

Groetjes

Wenda zei

Heel mooi kaartje geworden Pia ook heel leuk zo met die geborduurde bovenkant.

Groetjes Wenda

Sonja zei

Mmmm, ik zou er zo van willen snoepen.

groetjes,
Sonja

Rosina zei

Leuk kaartje Pia netjes geborduurd.
verder gecondoleerd met je tante.
groetjes Rosina

Anneke zei

Mooi kaartje!
Groetjes Anneke

Karen zei

Oei Pia,

Da's een mooie. Gaaf kaartje.

Groetjes,
Karen

Sofieke zei

Je hebt een supermooi kaartje gemaakt!
Gecondoleerd met je verlies Pia.

Groetjes Sofieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...