Volgers

woensdag 29 juni 2011

Beige woensdag


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het beige woensdag ik wist eerst niet wat ik met die kleur moest maken.
Maar over het uiteindelijke resultaat ben ik zelf zeer tevreden.
Het stempeltje is van Penny Black en ingekleurd met Derwentpotloden verder heb ik een mal gebruikt van Marianne Design en Nellie Snellen.



Ben ook benieuwd wat jullie van de foto's vinden heb nl. net een nieuwe digitale camera gehad van mijn man!

Nog even een update wat betreft de tandarts met lood in mijn schoenen vanmorgen opgebeld blijkt hij dus tot en met donderdag met vakantie tezijn dus nu vrijdag maar weer bellen wordt vervolgt ........
Heb wel bij de apotheek vandaag iets gehaald om mee tespoelen hopelijk dat dat al wat gaat doen.

Liefs Pia

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ze zijn super die van penny black ! helemaal toppie !
mooi bedankt voor je deelname en tot de volgende,
groetjes, martina
x

Margo zei

Hoi Pia,
wat een leuk kaartje !
Ja ik vond dat beige ook een hele uitdaging !
Nog veel succes met de tanden want daar word je niet vrolijk van he !
Liefs
Margo

Diana zei

hele mooie kaart

Groet diana

corry'kaart zei

hoy pia
wat een leuke kaart en vooral de afbeelding is erg lief!
groetjes van corry

hennie zei

Je kan inderdaad tevreden zijn Pia!
Het is een leuke beige kaart geworden.
Groetjes en een fijne dag toegewenst, hennie.

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een lief kaartje is het geworden. Beige issie! en zo kan hij voor een jongen en een meisje! Schattig, dat egeltje.

Sterkte met je kies/tandvlees....Pas als je pijn hebt, weet je wat een gezegend mens je bent als je geen pijn hebt. En als je geen pijn voelt, vergeet je dat weer....

Groetjes,

GerJanne

Lia zei

Wat een superlief kaartje heb je gemaakt,

groetjes Lia

Christine zei

Leuk en lief kaartje! Sterkte met de pijn want tandpijn is niet alles hé!
Liefs
Christine

SandraW zei

Leuke kaart met een mooie stempel!
Succes met je pijn, hopelijk ben je er snel vanaf!

Groetjes, Sandra

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.

Gr...Bep

brigitte zei

Leuke kaart met een schatige stempel.
Groetjes Brigitte

Rosina zei

Wat een leuk kaartje pia....het is een heel leuk afdrukje dat je prachtig ingekleurd hebt.
Groetjes Rosina

Babette zei

Wat een lief kaartje en schattig stempeltje.
Hoop dat je snel een afspraak kunt maken en gauw van de pijn af bent.
Groetjes Babette

Sofieke zei

Hoi Pia,

Bedankt voor je leuke reatie op mijn eerste gehaakte zpagetti tasje!

Ja, ik verkoop ook mijn zelfgemaakte sleutelhangers. Je komt maar eens kijken in mijn winkeltje: http://knutselen-met-sofieke.marktplaza.be/

Zie je niet dadelijk wat je zoekt, dan kan je laten weten wat je graag wil hebben en dan kan ik het misschien voor je maken!

En voor ik het vergeet je beige kaart is heel mooi met die stempel van dat egeltje.

Fijne dag nog!

Groetjes Sofieke

Anneke zei

Wat een lief kaartje, met dat schattige stempeltje!
Groetjes Anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...