Volgers

maandag 27 juni 2011

bloemen


Hier weer een origami kaart van mij ik heb de smaak weer tepakken.
Deze keer is het een bloemenkaart geworden.
Mijn kaart voor woensdag heb ik net ook nog afgemaakt dus het kan wat mij betreft woensdag worden.
Denk dat ik morgen ook maar even de tandarts bel want een half jaar geleden is linksboven mijn verstandskies eruit gehaald en nou sinds ongeveer 2 weken doet mijn tandvlees daar allemaal heel vervelend alleen durf ik niet zo goed maar ga denk ik maar wel want de vakantie staat ook weer zo voor de deur.
Duimen jullie voor me word er al naar van als ik er aan denk.
wordt vervolgt..........
Liefs Pia

3 opmerkingen:

Babette zei

Wat ontzettend leuk gedaan, die origami bloemen.
En ben hier vast begonnen met duimen hoor.
Groetjes Babette

corry'kaart zei

hoy pia
wat een leuke kaart met al die frisse kleurtjes!
groetjes van corry

Margo zei

Hoi Pia,
wat een leuk kaartje !
Ik duim voor je bij de tandarts hoor maar beter de korte pijn toch ?
Bedankt nog voor je lieve bericht op mijn blog !
Liefs
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...