Volgers

donderdag 2 juni 2011

Hemelvaartsdag


Wat lekker zeg om nu vrij tezijn met zulk mooi weer.
Ga zo lekker buiten in het zonnetje zitten met een mooi boek heb er helemaal zin.
Ben ook benieuwd wat de kleur gaat worden voor volgende woensdag.


De kaart voor vandaag staat nog een beetje in het teken van gisteren.
Het is een beterschapskaart geworden deze maak ik (gelukkig) niet veel.
Vond het erg moeilijk om de ronde uit de kaart tekrijgen heeft iemand hier toevallig nog tips voor? De voorkant kon ik nog wat verdoezelen door het malletje van Mariane Design alleen de achterkant niet ja of ik had daar hetzelfde als op de voorkant moeten doen alleen daar dacht ik pas aan toen de kaart klaar was.
Nou iedereen nog een zonnige en fijne hemelvaartsdag gewenst!
Liefs Pia

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Pia,

leuke kaart. Enig he, die afdrukjes met voor- en achterkant! Je hebt die van mij waarschijnlijk ook wel gezien?
Ik heb een apparaatje om cirkels precies rond uit te snijden. Ik heb hem al minstens 20 jaar en geen idee waar je die koopt, maar ik denk bij Hobbyvoordeel of zo. Super handig en je kunt allerlei formaten ermee uitsnijden.

Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

je hebt verschillende mogelijkheden om cirkel uit te snijden : cirkelsnijder (ziet er een beetje uit als een passer met een mesje = goedkoop; met de cuttlebug kan je ook cirkels kopen van Nestabilities en die erdoor draaien; cirkelsnijders van Fiskars; cirkelmallen van Colluzle zijn ook niet mis, heb ik ook al goede dingen van gehoord.... Veel succes met je zoektocht
In ieder geval, een leuke, originele kaart,
groetjes, martina
x

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Pia,

Wat een leuke beterschaps kaart. Ik had niet verwacht een afdruk aan de binnenkant te zien. Goed idee.Ook een enige afdruk.
Ik heb een circel snijder met een glazen plaat eronder. Dit moet je apart bijkopen, maar hij is zo handig. Als je wilt kan ik er wel een foto van maken en naar je toe sturen. Een EK succes.

Hartelijke groetjes Lida.

Leuk dat je weer mee doet met de Candy en de juiste foto in je sidebar gezet?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...