Volgers

woensdag 15 juni 2011

mintgroene woensdag



Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mintgroene woensdag ik had de kleur zelf gekozen maar hij was toch eigenlijk wel moeilijker dan ik dacht.


Het stempeltje is van Marianne Design serie Eline en is ingekleurd met Derwentpotloden, borduurpatroon is van een malletje merk ben ik even kwijt en het hartje is gemaakt met een mal van Marianne Design.

Uiteindelijk toen de kaart klaar was vond ik het resultaat van deze babykaart toch wel geslaagd.
Ben erg benieuwd naar jullie creaties....

Liefs Pia

19 opmerkingen:

Karen zei

Hoi Pia,

Wat een geweldig leuk kaartje!Ziet er super uit.
Groetjes,
Karen

martina's kaartjes zei

oeps pia, heb je niet op de lijst gezet =(, ik maak het even gauw in orde ! sorry !
heel leuke kaart in ieder geval heb je daar !
bedankt voor je deelname en tot de volgedne,
groetjs, martina
x

martina's kaartjes zei

neen hoor, je staat er toch op, geen probleem... ik denk da'k nog niet goed wakker ben....
liefs, martina
x
sorry ! =)

hennie zei

Hoi Pia je hebt het ons zeker niet makkelijk gemaakt zeg!
Je kaart is leuk hoor.
Prachtig mintgroen.
Ik wens je nog veel kijkplezier vandaag, groetjes hennie.

Kimmie zei

Hoi Pia

Het borduurpatroon is van Joy- Crafts en is een Chrissiemal.
Ik heb hem zelf namelijk ook!
Erg leuk gemaakt overigens en de kleuren kloppen helemaal!

XXX Kim

Diana zei

Hoi Pia

hele mooie kaart

groet diana

GerJanne zei

Hoi Pia,

dat vind ik nou leuk om te horen! Dat zelfs jij het moeilijker vond dan je had gedacht, terwijl jij gekozen had, hihihihi.
Ik vind je kaartje wel heel erg mooi geworden! Super dat lintje erdoor.

Groetjes,
GerJanne

Lia zei

Je hebt een heel lief kaartje gemaakt zeg, heel leuk,

groetjes Lia

Rosina zei

Een heel lief babykaartje Pia, mooi geborduurd ook....echt een schattig kaartje....
groetjes Rosina

Aleida zei

hihi, je hebt ons wel aan het werk gezet! Maar de resultaten zijn mooi geworden en daar gaat het om.
Jou babykaartje is ook mooi. Toen mijn zoon geboren werd was mintgroen in de mode. Hij had zijn babykamer dus in het mint.
groetjes,

corry'kaart zei

wat een schattige babykaart ,weer eens wat anders dan roze en blauw
groetjes van corry

Sonja zei

Wat een lief kaartje !

groetjes,
Sonja

Wenda zei

Wederom heel mooi gedaan Pia, ook mooi geborduurd zo met die speen.

Groetjes Wenda

Margo zei

Wat een schatje Pia !
Liefs
Margo

Christine zei

Schattig geboortekaartje! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

SandraW zei

Wat een liefje...

Groetjes, Sandra

jaimie zei

Hallo Pia,

Mooi kaartje !

groetjes, Jaimie

Sofieke zei

Wat een schattig babykaartje Pia! het was inderdaad niet simpel maar je hebt er toch iets mooie van weten te maken!

Groetjes Sofieke

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt echt mooi.

Gr...Bep

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...