Volgers

woensdag 1 juni 2011

Purperwoensdag


Goedemorgen,

Vandaag is de kleur purper wat heb je daar nog veel verschil in zeg.

Mijn eerste kaart is een magnoliastempel ingekleurd met Derwentpotloden, het designpapier is van de Action en de mallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design.


Voor de tweede kaart is het designpapier ook van de Action en de mallen van Marianne Design. Deze kaart heb ik gemaakt met restjes van de andere kaart.


Ben ook weer zeer benieuwd naar jullie creaties dus in de loop van de dag kom ik even bij iedereen langs!
Ben Natuurlijk ook weer zeer benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden dus laat even een berichtje achter.
Liefs Pia

16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een supermooie, leuke kaart ! helemaal geslaagd, die bloempjes zijn top ! bedankt voor je deelname en op naar de 21ste !
groetjes en nog een fijne dag,
martina
x

corry'kaart zei

goeiemorgen pia
wat een mooie kaart geworden, echt purper!
groetjes...corry

crealinedance zei

Hallo mooi kaartje .Gr.Nel

hennie zei

Het ziet er PIKOBELLO uit Pia!
Groetjes hennie.

Diana zei

hoi hele mooie kaart en heel mooi stempeltje


groet diana

GerJanne zei

Hallo Pia,

de vorige keer ben ik niet bij je wezen kijken, maar nu probeer ik echt iedereen even te bezoeken van het kleurenkaarten team.
Ik vind je kaartje echt heel erg mooi. Tot de volgende keer!

GerJanne

Karen zei

Hoi Pia,

2 kaarten maar liefst! Ik vind ze alletwee leuk geworden.

Groetjes,
Karen

sjouks kaarten zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Liv zei

Hele mooie kaartjes! Het purper komt er echt mooi uit!

groetjes

Marijke zei

Het zijn allebei mooie kaartjes geworden, allebei heel anders, maar erg leuk. Groetjes Marijke.

Aleida zei

Mooie kaartjes! Leuk idee met die hoekjes!
groetjes,

Sofieke zei

Je kaartjes zien er leuk uit!

Groetjes Sofieke

SandraW zei

Leuke kaarten! Die Magnolia met haar blote voetjes is helemaal super! Erg leuk!

Groetjes, Sandra

Christine zei

Alle twee mooi gedaan! Twee verschillende stijlen maar beiden mooi!
Liefs
Christine

jaimie zei

Hallo Pia,

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt ség!

groetjes, Jaimie

Rosina zei

een mooi kaartje Pia.....
groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...