Volgers

zaterdag 25 juni 2011

regenachtige zaterdag



Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers!


Ik dacht vandaag lekker in het zonnetje tekunnen zitten maar helaas.
Het is wel ideaal knutselweer had net alles opgeruimd maar daar is nu alweer weinig meer van te zien.
Dit kaartje heb ik net gemaakt de stempel is van Mangolia en is ingekleurd met derwentpotloden.
Ga nu aan mijn kaart voor woensdag beginnen hij kan maar klaar zijn.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties.

Iedereen ondanks het weer een prettig weekend!
Liefs Pia

4 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoy pia
wat een schattige kaart en vooral de vrolijke kleuren,dat doet je goed met dit slechte weer,:-)))
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een vrolijke kaart heb je gemaakt. Echt heel erg leuk om naar te kijken.
Lief stempeltje heb je gebruikt.
Ik ben ook al bezig met mijn beige kaart. Wordt wel weer even zoeken. Ik vind het eigenlijk best een saaie kleur. Succes!

GerJanne

Diana zei

hoi Pia

een hele mooie kaart

groet diana

martina's kaartjes zei

heel leuk gemaakt. sorry, nog steeds in tijdnood, ik kom tegen het einde van de week zeker nog eens terug, beloofd !
groetjes, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...