Volgers

dinsdag 14 juni 2011

Zonnige dinsdag


Hallo iedereen,
Ik ben vandaag nog heerlijk een dagje vrij denk dat ik zo lekker even met een boek in het zonnetje ga zitten.

Mijn man is vandaag weer gaan werken is ook weleens lekker zo'n dagje alleen thuis lekker doen en laten wat jezelf wilt met niemand rekening hoeven tehouden.


Gisteren heb ik dit theedoosje voor mijn tante gemaakt die morgen jarig is.
Het papier is van het Kruidvat, de bloemetjes heb ik geponst van hetzelfde papier. Ik vind het wel een vrolijk doosje geworden.

Liefs Pia

4 opmerkingen:

corry'kaart zei

hallo pia
wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt, erg lief met de bloemetjes erop!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

wat een leuk doosje, dit is mooi !
geniet maar lekker van je dag,
groetjes, maritna
x

GerJanne zei

Hoi Pia,

dat vind ik ook: heel vrolijk.
En ik kan me voorstellen dat het lekker is eens een dagje alleen te doen waar je zin in hebt.
Je tante zal er vast en zeker blij van worden.
Groetjes,

GerJanne

Sofieke zei

Wat een vrolijk doosje! Ziet er heel leuk uit!

Groetjes Sofieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...