Volgers

woensdag 13 juli 2011

Olijfgroene woensdag



Dit is voorlopige de laatste kaart voor het kleurenteam want we gaan nu eerst vakantie houden hopelijk komt het na de vakantie weer terug.
Heb het al die tijd erg leuk gevonden om deel te nemen en heb er ook veel volgers aan tedanken.


Mijn kaart is eigenlijk vrij simpel de stempel is van Crafty individuals en gestempeld met olijfgroene inkt, het papier is van een blok van de Action verder is hij afgewerkt met een kantje.
Kom vandaag ook nog even een kijkje nemen bij de rest van de deelnemers.
Tot snel en iedereen een hele fijne zomer gewenst en hopelijk weer tot ziens bij het kleurenteam!

Liefs Pia

19 opmerkingen:

Lia zei

Geweldige mooie kaart, goed gelukt,

groetjes Lia

Diana zei

hele mooie kaart

groet diana

greet zei

Hallo Pia,

Via via ben ik opo je blog terecht gekomen en heb ik al je mooie creaties bewonderd! Ik ben ook je volger geworden want ik kom graag nog eens langs.
Je olijfgroene kaart is ook erg mooi.
Misschien vind je het leuk o m mijn blog ook eens te bezoeken?

Groetjes Greet

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

hoi pia, een heel erg leuke kaart ! mooi gemaakt !
het kleurenkaartenteam is graag gedaan ! bedankt voor je deelnames en tot later een keer,
groetjes, martina
x

Charlotte zei

Stempelen met olijfgroene inkt, leuk idee! Is supergoed gelukt Pia. Het kantje maakt het helemaal af! Groetjes,
Charlotte

Rosina zei

Een prachtig kaartje Pia,leuk gestempeld.....
groetjes Rosina

Liv zei

Less is more Pia, ik vind jouw kaart helemaal af!

Groetjes

Marijke zei

Leuk gedaan met je stempels groen te houden heel mooi. Groetjes Marijke.

SandraW zei

Mooie kaart, Pia! Heel crea!

Groetjes, Sandra

corry'kaart zei

hoy pia
een erg mooie kaart met de 4 afbeldingen erin verwerkt!
groetjes van corry

Sofieke zei

Wat een leuke kaart Pia!

Groetjes Sofieke

Margo zei

Leuke kaart zeg en erg mooie stempels !
Liefs
Margo

chantal zei

je kaart is helemaal olijfgroen! prachtig hoor
liefs Chantal

hennie zei

Leuk hoor Pia en zo heerlijk olijfgroen.
Groetjes hennie.

Babette zei

Hoi Pia, schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes Babette

jaimie zei

Hallo Pia,

Oh leuk zo gestempeld met olijfgroene inkt , super kaartje zo!

groetjes, Jaimie

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Pia,
Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt de laatste tijd!! Deze is ook heel mooi gedaan! En wat een super gave stempel! Ik ga eens op zoek of die nog ergens te krijgen is!
Ik hoop eind volgende week of de week erop weer kitjes te kunnen maken, dan krijg je een berichtje van mij!!
Lieve groetjes, Yvonne

GerJanne zei

Hoi Pia,
ik kon zelf niet mee doen, omdat ik op vakantie was. Maar wat een mooie kaart heb je gemaakt! Super, die afdrukjes!

Groetjes,

GerJanne

p.s. met of zonder kleurenkaartteam, ik blijf je volgen, hoor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...