Volgers

vrijdag 1 juli 2011

Vakantiekaartje



Bahbah wat een rot weer is het hopelijk wordt het het weekend wat beter weer.
Vanmiddag komt mijn collega stempelen en inkleuren heb er helemaal zin in vooral met dit weer.
Eerst vanochtend nog even werken tot half 1.


Ja en dan het tandarts verhaal ik spoel nu een paar dagen met corsodyl en moet zeggen het is bijna helemaal weg.
Ga denk ik toch maar de tandarts nog even bellen want ik heb geen zin om in het buitenland straks naar de tandarts tegaan en dan kan ik met gerust hart op vakantie.
Het kaartje voor vandaag is een magnolia stempel die is ingekleurd met Derwent.
Ik vind het wel een echt vakantiekaartje geworden.
Fijne vrijdag en tot snel maar weer!
Liefs,

Pia

7 opmerkingen:

Margo zei

He he een 'Duitse' Edwin, wat is deze leuk zeg, deze stempel heb ik trouwens nog niet eerder gezien !
Erg leuk kaartje en het weer is inderdaad echt ni te doen vandaag !
Geniet van het samen knutselen en succes bij de tandarts !
Liefs
Margo

Lia zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt, en ja als ik jou was ging ik toch naar de tandarts hoor,

groetjes Lia

chantal zei

wat een keileuke kaart heb je gemaakt. Laat die maar inderdaad vakantie cvieren!
liefs Chantal

martina's kaartjes zei

hoi Pia,
wat een lieverdje !
groetjes, martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke vakantiekaart heb je gemaakt. Mooie kleuren.....Wat het weer betreft: de ene keer regen en de andere keer lekker zonnetje. het viel hier wel mee.
Groetjes,

GerJanne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuke kaart en bbrn tandarts ben er ook geen fan van en meestal ga ik ook alleen maar als ik echt verga van de pijn, dus ja zo heb je geen goed beeld ervan hé :-)
Succes hoor en hopelijk ben je ervan af tegen dat je op vakantie vertrekt hé!

Groetjes, Jaimie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...