Volgers

zondag 10 juli 2011

Vintagekaart


Goedemiddag allemaal,

Hier een vintagekaart van mij.
Ik vind het zelf wel een leuk zomerskaartje geworden.
Vanaf morgen heerlijk 6 weken vakantie! Nou ja ik ga nog een paar ochtenden werken waaronder morgenochtend.


En over 14 dagen gaan we heerlijk op vakantie naar duitsland en Oostenrijk heb er helemaal zin maar vind het ook lekker om gewoon thuis tezijn.
Mijn man moet deze week nog werken en dan is hij 5 weken vrij.

Dus deze week ga ik lekker dingen doen voor mezelf heerlijk!

Nog een zonnig zondag en tot snel!
Liefs Pia

5 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoy pia
wat je noemt zeker een echt zomers kaartje,daar word je vrolijk van!
vast een fijne vakantie en groetjes van corry

Margo zei

Erg leuk kaartje Pia !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je daar gemaakt ! ik wens je een hele fijne vakantie toe,
groetjes, martina
x

Babette zei

Prachtig kaartje en geniet van deze week voor jezelf.
Groetjes Babette

Gea zei

leuk kaartje is het geworden Pia, en nog bedankt voor je complimenten en ik heb je uitnodiging geaccepteerd en ben ook volger bij jou geworden.

Groetjes Gea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...