Volgers

woensdag 6 juli 2011

Zilveren woensdag



Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger.
Volgende week nog een keertje kleurenteam en dan is het vakantie hoop dat het na de vakantie weer doorgaat vindt het erg leuk om tedoen.
De kleur voor vandaag is zilver ik heb hiervoor hetzelfde gekozen als bij goud alleen nu aan zilver aangepast.
De stempel is van Penny Black, het papier komt uit een blok van het Kruidvat.


Verder nog een update van de tandarts daar ben ik gisteren geweest het blijkt dat er niks aan de hand is dus waarom het dan zo akelig voelt???? De tandarts dacht dat ik misschien tehard op mijn tanden bijt en door de druk die er dan op komt alles zo raar gaat aanvoelen.
Ze hebben alleen ondekt dat 1 vulling niet meer goed aan mij kies gehect zit dus die moet 29 augustus opnieuw gevuld worden.
Maar ik kan gelukkig nu met een gerust hart op vakantie gaan en 29 augustus duurt nog wel even!
Ben benieuwd wat de kleur gaat worden voor volgende week......

Lieve groetjes,

Pia

11 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Diana zei

hele mooie kaart

groet diana

martina's kaartjes zei

hoi pia, leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft ! een hele leuke kaart maakte je daar, super
bedankt voor je deelname en op naar de laatste !
groetjes, martina
x

hennie zei

Je laat ons een zeer geslaagde kaart zien Pia.
Lieve groetjes hennie.

Babette zei

Vind deze ook weer schitterend gemaakt hoor, erg leuk bedacht.
Groetjes Babette

Charlotte zei

Wat een erg leuke kaart Pia!
Groetjes,
Charlotte

corry'kaart zei

hoy pia
wat een leuke/mooie kaart geworden in het zilver!
groetjes van corry

GerJanne zei

Nou Pia, ik vind hem helemaal geweldig!!
Wat een leuk effect dat zilveren afdrukje. Heel mooi.
En je blijft maat bezig met je gebit....Sterkte er maar mee. Toevallig moet ik ook de 29e aug......Kunnen we aan elkaar denken!

Groetjes,

GerJanne

Christine zei

Leuk gedaan zo! Weer een idee erbij!
Liefs
Christine

Rosina zei

Hoi Pia
Leuke kaart heb je gemaakt in het zilver, en leuk hé om mee te doen.
Ik vind het ook telkens weer een uitdaging...
groetjes Rosina

Margo zei

Hoi Pia,
je kaartje is echt prachtig geworden en wat een geluk dat het toch allemaal ok was bij de tandarts !
Liefs
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...