Volgers

maandag 26 september 2011

Jarige oom


Zo hier weereens een berichtje.
Allereerst bedankt voor al de beterschapswensen, helaas ben ik nog steeds niet opgeknapt mijn hoofd zit nog heel vol.
Ben vandaag wel wezen werken maar was weer heel blij toen ik thuis was.
En dan heb ik ook nog een collega die mailtje rond zit testuren dat ik zo vaak ziek ben (wat niet zo is) grrrr.
Denk dat ik woensdag toch maar even langs de huisarts ga want zo is het ook niks.
Deze kaart had ik gemaakt voor een oom van mij die 67 wordt ben benieuwd wat hij er van vindt als hij morgen op de deurmat ligt.
Pia

5 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi pia
een erg leuke en kleurrijke kaart en tof met die spreukjes erop!
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Pia,

nou die oom van je vindt het vast en zeker een leuke kaart! Heel origineel gedaan, met die potloodjes!
Sterkte nog even met je hoofd. Vervelend als je je niet helemaal 100 voelt!

Groetjes,

GerJanne

Christine zei

Leuk kaartje! Veel beterschap en laat je niet gaan hé!
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Hoi Pia, ten eerste hoop ik, dat je gauw weer helemaal opknapt,Beterschap.
Dan nu de kaart, ik verwacht dat je oom de kaart erg leuk vindt.
Ik vindt hem in ieder geval heel leuk.
Groetjes, Greet

Riet zei

Wat een mooi kaart Pia.
Heel veel sterkte met alles.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...