Volgers

zondag 4 september 2011

Kerst Magnolia


Zo het is weer even geleden dat ik wat van me heb laat horen.
Maar de normale werkweken zijn weer begonnen en het was er weer wel even inkomen.
Plus had ik nog een man die werkloos thuis zat maar gelukkig 1 september is hij weer bij zijn oude werkgever begonnen.
Dus ik kan nu eindelijk zeggen dat we weer in een normaal ritme zitten.


Ik zal nu als het goed is ook weer meer op blogger actief zijn.
Dit kerstkaartje van Magnolia heb ik vandaag gemaakt met dank aan Yvonne.

Ben benieuwd naar jullie reacties......
Prettige zondag nog en tot morgen!
Pia

3 opmerkingen:

Christine zei

Leuke kaart met leuke details!
Liefs
Christine

corry'kaart zei

hoi pia
een prachtig mooie kerstkaart,erg leuk,mag ik je een tip geven als je een foto maakt zorg voor een kleur achtergrond nu zie je je snijmat eronder en dat leid af van je prachtige kaart!
groetjes van corry

Diana zei

Hoi Pia schitterende kaart!

groet diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...