Volgers

woensdag 21 september 2011

uit de oude doos


Hier even een kaartje van mij uit de oude doos.
Ik ben momenteel ziek thuis al vanaf zondag.
Eerst begonnen met mirgraine en nu heb ik keelontsteking (dus bijna geen stem) en voorhoofdholte ontsteking mijn hoofd staat zowat op ontploffen heb ik het idee en echt veel snuiten ofzo kan ik eigenlijk nog niet.
Is bij mij altijd als de herfst begint ben ik ziek en dan ook altijd zo langdradig bahbah.
Zo ik ga weer snel stoppen en mijn bed weer in want ik voel me helemaal raar worden.
Tot snel!
Pia

6 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Heel veel beterschap Pia! Hopelijk voel je je gauw weer beter..
Lieve groetjes, Yvonne

corry'kaart zei

hoi pia
heel veel beterschap en we kunnen elkaar de hand schudden wat ziek zijn betreft
groetjes van corry

Greet van Maurik zei

Mooie kaart, heel leuk gemaakt.
Ik wens je heel veel beterschap, en hopelijk knap je gauw weer op.
Groet van Greet

Diana zei

beterschap gewenst en een mooie kaart
groet diana

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Margo zei

He Pia het is een heel leuk kaartje maar ik wens je vooral heel erg veel beterschap want dat klinkt inderdaad echt niet goed !
Liefs
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...