Volgers

maandag 17 oktober 2011

Herfst


Hallo lieve bloggers,

Allereerst iedereen hartelijk bedankt voor al de reacties op mij vorige bericht vond ik top!
Met mij voorhoofdsonsteking gaat het inmiddels iets beter kan sinds afgelopen vrijdag goed snuiten dus hoop dat daar het ergste van voorbij is.


Nu heb ik vanaf afgelopen zaterdag toe nu aan met spanningshoofdpijn op bed gelegen dit is echt geen pretje kan ik je zeggen dacht eerst dat het mirgraine was omdat ik dat wel vaker heb maar het bleef maar zeer doen huisartenpost gebeld die zijn langs geweest en bleek het dus wat anders tezijn heb nu spierverslappers gehad.

Spanningen heb ik eigenlijk niet ja alleen dat ik woensdag naar de tandarts moet voor een nieuwe vulling want die sluit niet meer goed aan en tandsteen.
Nou even genoeg over ziek zijn hoop de volgende keer weereens andere berichten tekunnen schrijven.


Ik had een paar weken geleden dit herfstkaartje nog gemaakt met dank aan Yvonne.

Liefs Pia

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi gemaakt, helemaal herfst
grtjs, martina
x

Greet van Maurik zei

Hallo Pia, wat fijn dat het beter met je gaat, en spannings hoofdpijn ik weet wat het is, echt verschrikkelijk.Maar nu je kaart, die is ook verschrikkelijk.........mooi(haha)
Heel leuk gedaan.
Ik wens je verder het allebeste . en tot de volgende kaart.

Groetjes Greet

corry'kaart zei

hoi pia
een schat van een herfstkaart,erg mooi van kleur en veel sterkte met je gezondheid!
groetjkes van corry

Christine zei

Mooi herfstkaartje en verzorg je hé meid!
Liefs
Christine

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Pia,
Wat een mooie kaart is het geworden! Vind de herfstkleurtjes altijd zo mooi.. En heel veel beterschap! Lieve groetjes, Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Hallo Pia, ik heb therapie gekregen, en dat heeft bij mij goed geholpen.
Het allerbeste.
groet van Greet

Greet van Maurik zei

Hallo Pia.
ik hoop echt voor jou dat het help,
het beste.
groetjes Greet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...