Volgers

maandag 24 oktober 2011

Herfstvakantie


Heerlijk een weekje vakantie mijn man moet wel werken maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg lekker een week voor mezelf.
Nou ik zal jullie eerst weer even bijpraten ben woensdag bij de dokter geweest ivm hoofdpijn en moet nu vanmiddag om 2 uur voor het eerst naar mensendieck ben benieuwd....
Verder ben ik woensdag ook nog naar de tandarts geweest en de behandeling viel reuze mee heb er eigenlijk niks van gevoeld.
Met de verkoudheid is het eigenlijk nog steeds hetzelfde maarja er zijn nu volgens mij ook heel veel mensen verkouden.


Vandaag ga ik denk ik lekker stempelen heb net een pakketje van de post gehad met 13 stempels van House Mouse en forever friends van Marktplaats.
De kaart van vandaag heeft een stempel van Crafty individuals die ik met groen gestempeld heb.

Liefs Pia

7 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Pia, mooie kaart.

En het beste met je gezondheid.
Groetjes Greet

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en geslaagd, lekker stijlvol
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

corry'kaart zei

een mooie en stijlvolle kaart,in een mooie kleur!
groetjes van corry

Lia zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt,

groetjes Lia

Margo zei

Leuke kaart Pia !
Liefs
Margo

Christine zei

Mooi en stijlvol!
Liefs
Christine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...