Volgers

zaterdag 8 oktober 2011

Patrick jarig


Vandaag is mijn man jarig hij wordt alweer 40 we zijn vanmiddag met beide ouders gaan high teaen was heerlijk en gezellig.


Morgen gaan we nog een dagje naar de efteling hoop dat het dan een beetje redelijk weer is.


Verder nog even een update ben vorige week donderdag naar de dokter geweest en wat blijkt ik heb een beginnende voorhoofdsholte ontsteking en heb daar een neusspray voor gehad alleen die werkt pas na een maand optimaal dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen zal me morgen dan ook maar dik aankleden om erger te voorkomen.


Hier dan nog even een aantal simpele kaarten die ik heb gemaakt uit een boek dat ik bij de action had gekocht.
Iedereen nog een fijn weekend!
Liefs,
Pia


11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow, wat en jij productie geweest en dat terwijl je je niet zo lekker voelt ? beterschap in ieder geval,
grtj, martina
x

Greet van Maurik zei

Van harte gefeliciteerd met je man, en voor morgen een hele fijne en hopelijk een droge dag.
Wat je kaarten betreft zijn allemaal heel leuk geworden.

Fijn weekend, Greet

GerJanne zei

Tjonge, Pia, wat een inspiratie heb jij, zeg!! Allemaal, stuk voor stuk ontzettend leuk kaarten!!! Mijn complimenten. Ik vind die zwangere zo leuk, hihihi, super!
Sterkte met je voorhoofdsholte- ontsteking. Is niet fijn!
En nog gefeliciteerd met je man! Wat kun je het druk hebben in 1 week, hè?

Groetjes,

GerJanne

Babette zei

Je hebt niet stil gezeten zo te zien, vind de kaarten allemaal erg leuk geworden. Nog van hart met je man.
Groetjes Babette

corry'kaart zei

hoi pia
wat ben je druk geweest met zoveel mooie kaarten!van harte met je man en een hele fijne dag!
groetjes van corry

Margo zei

Je bent wel lekker creatief bezig geweest zeg !
Zoveel kaarten klaar !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een prachtige creaties Pia.
Nog gefeliciteerd met je man.


Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

leuke kaarten Pia. fijne avond Greet

Ellen zei

Hoi Pia,
Fijn dat je stempel goed is aangekomen, en leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Je maakt zelf ook leuke dingen, dus ik blijf jou ook volgen. Dat blok met die kaarten van de ACtion heb ik zelf ook gekocht, ze zijn leuk!
Groetjes, Ellen

Kimmie zei

Hoi Pia

Leuke kaarten hoor,ik heb het boek ook hier liggen.
Soms is het toch wel handig om ook eens wat snellere kaarten te kunnen maken,maar daarom zijn ze niet minder mooi.
Ik vind ze erg leuk!

En wat vervelend dat de neusspray nog niet helemaal aanslaat,dus hoop voor je dat hij dan toch nog zijn werk gaat doen en je je snel weer beter voelt.

XXX Kim

jaimie zei

Hallo Pia,

Amai wat een vele en leuke kaarten !

Hoe gaat het nu met je? Indien nog niet beter, verzorg je maar goed, ik weet er alles van nu helaas :-(

Groetjes, Jaimie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...