Volgers

zondag 30 oktober 2011

Productie kerst


Aangezien ik op 5 verschillende scholen werk heb ik veel collega's die ik een kerstkaartje stuur dus heb ik al flink wat kaarten zitten maken in de herfstvakantie.


Helaas is de vakantie weer om morgen weer flink aan de slag.
Heb wel een hele leuke vakantie gehad met nog een dagje Den Bosch met de trein met mijn ouders.
Daar nog wat gekocht bij pipoos en de kwast en niet te vergeten een nieuwe winterjas want dat was wel nodig.



Iedereen nog een prettige zondag!
Piax

8 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een leuke, lieve kaarten heb je gemaakt .
Heel mooi, groetjes, Greet

corry'kaart zei

hoi pia
zo te zien naar alle kaarten ben je zeker al bijna klaar?
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Pia,

nou dat kun je zeker wel productie noemen..... Heel leuk allemaal.

Maar op 5 verschillende scholen?? Wauw! Dan heb je veel collega's....
Succes met de rest en we zien het weer!

GerJanne

jaimie zei

Hallo Pia,

Amai jij hebt er veel gemaakt en ze zijn zo schattig allemaal !!

Hier is het nu een weekje herfstvakantie.

Groetjes, Jaimie

Yvonne van Bruggen zei

Goed bezig geweest Pia!! Leuk!
Lieve groetjes, Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Pia.

Liefs Riet.

Mariken zei

Ik kom ook ff bij jou kijken! Hard gewerkt aan je kerstkaarten, leuk zijn ze! 5 scholen, dat is veel, ik vind 1 echt wel genoeg!
Gr-jes Mariken.

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een leuke kaarten en 5 verschillende scholen dan heb je aardig wat collega's.

Gr...Bep

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...