Volgers

maandag 19 december 2011

Theedoosjes



Goedenavond,

Zo lees je helemaal niks van mij en zo ben ik er de volgende dag weer.
Ik heb in de tijd dat het even stil was op mij blog wel wat gedaan dus deze week zul je regelmatig wat nieuws aantreffen.


Hier het resultaat van 2 theedoosjes die heb gemaakt naar voorbeeld uit Hobbyjournaal.

Het groene theedoosje was de eerste die ik heb gemaakt en hier zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in maar de tweede (bruin) is volgens mij helemaal goed gelukt. Dit doosje had ik voor mijn moeder gemaakt voor sinterklaas.


Ben benieuwd naar jullie reacties dus zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.


Iedereen nog een prettige avond!
Pia

10 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een mooie theedoosjes zijn het geworden. Ze zien er heel mooi uit.
Groetjes Saskia

Christine zei

Ik vind die theedoosjes echt leuk! Een blikvanger op je tafel! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,
wat een mooie theedoosjes, echt heel leuk gedaan.

Groetjes Greet

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,
wat een mooie theedoosjes, echt heel leuk gedaan.

Groetjes Greet

corry'kaart zei

hoi pia
twee erg leuke theedoosjes en ook leuk om als geschenk te geven!
groetjes...corry

Kitty zei

Erg leuk je theedoosjes.
Mooi papier.

Gr Kitty

Annette zei

Wat een lief theedoosje!
xoxo Annette

martina's kaartjes zei

deze zijn echt wel heel erg leuk gemaakt ! toppie
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige doosjes Pia.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Hoi Pia,

leuk zeg die theedoosjes! Fijn als iets goed lukt, hè? Ben benieuwd naar de creaties die je ons nog gaat laten zien!
Groetjes en ik zie dat het bericht inderdaad bovenaan blijft staan!

GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...