Volgers

zondag 22 januari 2012

Verjaardagscandy!

Dit bericht blijft bovenaan staan. Voor nieuwe creaties even verder kijken....


Yes, hier is dan mijn eerste candy en het wordt een verjaardagscandy!
Ik ben nl. 22 januari jarig en de winnaar wordt getrokken op woensdag 25 januari maar je kan maar meedoen t/m 19 januari!
Wat de candy wordt, is nog een verrassing.

Wat moet je hiervoor doen??
1. Wordt volger van mijn blog, als je
dat al niet bent..
2. Laat een reactie achter bij dit bericht
3. Plaats een link met de foto van de Candy in de sidebar
van je eigen blog
4. Stuur met mijn verjaardag een zelfgemaakt kaart met een stempelafdrukje erbij als "cadeautje".

Mijn adres kun je opvragen via de e-mail.
Als ik kaart en het afdrukje ontvangen heb noteer ik je naam met nr. op een lootje en op 25 januari trek ik een naam met nr. uit de lootjes. Op 25 januari maak ik ook de winnaar bekend.
Deze ontvangt de candy over de post.

Groetjes!

Pia

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Pia,

ik ga je een kaart sturen en een afdrukje! Een verrassingscandy is altijd leuk!!

Groetjes,

GerJanne

Kitty zei

Leuk Pia zo'n verrassingscandy daar wil ik wel een keer een gokje voor wagen.
Ik ga je zeker een kaart sturen met een afdrukje en zet dit in mijn site bar.

Groetjes Kitty

sjouks kaarten zei

Hoi Pia,

Leuk dat je een candy gaat weggeven.
Ik zal je een kaart + een afdrukje sturen!

Groetjes Sjoukje

Johanna Visser zei

Ben dol op verrassingen dus ik wil graag meedoen.

Groetjes Johanna

Rosina zei

Oooohhh wat leuk dat je candy weg gaat geven Pia....daar zou ik heel graag een kansje op wagen....ik stuur je zo een mailtje voor je adres....
groetjes Rosina

Monique zei

Graag wil ik meedoen met je candy.
Bedankt om mee te doen met mijn verjaardagscandy!
Ik stuur je een mailtje om je adres op te vragen!
grtjs
Monique

Margo zei

Hoi Pia,
fijn dat je het even op mijn blog zette want ik heb niet alle post van de afgelopen weken ingehaald en deze had ik dus niet gezien maar ik doe natuurlijk erg graag mee en maak een prachtige kaart voor je !
Liefs
Margo

Lia zei

Ik kwam via via op je blog en bewonder je prachtige, geborduurde kaarten. Het is echt iets anders tussen al het 'scrapgeweld'! Ik ben volger geworden, want ik wil graag meer van je zien in de toekomst.
Ik heb je candy op mijn blog gezet en ding graag mee. Verrassingen zijn immers altijd leuk!
Groetjes, Lia

Lia zei

Pia,ik vergeet om je adres te vragen. Kun je dit aan mij mailen, zodat de kaart naar je toe kan komen.
Lia

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Pia, als het goed is zijn het kitje en de kaart inmiddels aangekomen.. Wil je mij dit laten weten? Dan kan ik de kaart op mijn blog zetten :-) Thanxx

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Pia, voordat ik het misschien vergeet; een hele fijne verjaardag morgen!! Lieve groetjes, Yvonne

paula zei

En pia? Is de winnaar al bekend? ;)
Ben benieuwd :D
Groetjes van ons

Johanna Visser zei

Hoi Pia,

Ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad en dat je goed verwend bent geworden. Heb je de cupcakes al geproefd of zijn ze alleen om te bewonderen.

Liefs Johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...