Volgers

donderdag 26 januari 2012

druk druk druk


Ik schaam mij diep want de winnaar van de candy is nog niet bekend helaas. Het is deze week allemaal iets anders gelopen dan gepland. Ten eerste moet ik een aantal avonden overwerken en de bij de wasmachine hebben we een water overlast gehad. Hier hebben we nu allemaal kacheltjes staan om het parket weer droog tekrijgen. Dus jullie moeten helaas nog doet morgenavond en anders tot zaterdag nog in spanning zitten. Sorry maar ik kan er niks aan doen.


Verder zag ik net dat er een nieuwe volger bij is hartelijk welkom en hoop je nog vaak tegen tekomen op mijn blog dit is dan weer wel goed nieuws voor de candy want dat worden er nu 2 omdat ik 50 volgers heb!!!!!
Ik wilde ook nog even melden dat de cupcakes heerlijk hebben gesmaakt en dat ik veel complimenten heb gehad!
Voor zo meteen welterusten en tot snel!
Liefs Pia

9 opmerkingen:

Johanna Visser zei

Kleurtjes van het garen passen prachtig bij het plaatje. Ik borduur ook, maar op het moment weer iets meer bezig met de stempels, moet toch weer eens gaan borduren. Wat een trouble allemaal met die wateroverlast. Ik hoop dat je snel weer uit de rommel bent. Fijn dat de cupcakes goed smaakten. Ze zagen er ook geweldig uit. Bijna zonde om ze op te eten.

Liefs Johanna

Rosina zei

Hoi Pia
Dat is balen dat je wateroverlast heb gehad....laat het maar goed drogen.....ja en ramen openzetten helpt nu niet. Hopelijk is je vloer niet al te veel beschadigd door het water.
maar je hebt er toch weer maar een heel mooi kaartje bij gezet, leuk creddyplaatje heb je gebruikt
doe maar rustig aan hoor we blijven lekker afwachten....
groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

wat jammer te horen dat je geen tijd over hebt, maar klinkt wel heel bekend hoor !
een leuk kaartje
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,

soms zit het mee en soms zit het tegen....
Mooie kaart en een beetje spanning is best leuk!

Groetjes,

GerJanne

Greet van Maurik zei

Wat een drukte zeg bij jou, en ik hoop voor je dat de vloer goed en gauw droog wordt.
Je kaart is heel leuk.

Succes met alles, groetjes Greet

paula zei

Ha pia :D
Zo jij weet 't wel spannend te maken hoor hahahAhaha
Fijn hé die machines ;)
Hier twijfelen koelkast en diepvries of ze wel door willen werken altijd spannend ;)
Probeer 'n beetje rust te vinden heb je hard nodig ;)
Groetjes!!

Yvonne van Bruggen zei

He wat vervelend Pia, van de wasmachine!! Hopelijk blijft er geen schade over aan het parket.. Sterkte ermee! En wij wachten (on)geduldig af hoor hihi.. Lieve groetjes, Yvonne

corry'kaart zei

hoi pia
wat een pech allemaal en dan ook nog eens zo druk,ja soms komt alles te gelijk!
maar je kaart is erg mooi geworden!
groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Romantisch, winters kaartje!
Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...