Volgers

dinsdag 10 januari 2012

en weer een borduurkaart


Goedenavond,

Hier even snel een berichtje van mij jaja het werkende leventje is weer echt begonnen.
Na 2 dagen werken weet je eigenlijk al niet meer dat je vakantie hebt gehad.
Lia van harte welkom op mijn blog ik hoop dat je vaak even langs komt en een berichtje achterlaat.


Er zijn ook al aardig wat mensen die zich voor mij candy hebben opgegeven en de eerste kaarten met afdrukje zijn ook al binnengekomen vandaag.
Hoop dat er zich nog meer bloggers gaan opgeven voor mij candy want post ontvangen op je verjaardag is altijd leuk en je kan er nog iets mee winnen ook.
Als ik de 50 volgers haal doe ik er nog een extra prijsje bij het zijn er nog 3 dus dat moet wel haalbaar zijn denk ik zo.
Prettige avond!
Pia

8 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Pia,
wat een leuk kaartje !
Leuk dat je al zoveel mensen hebt die je een kaartje willen sturen !
Liefs
Margo

Greet van Maurik zei

Leuke kaart Pia, mooi geborduurd.

Groet van Greet

Kitty zei

Je heb weer een leuke kaart gemaakt dit is weer een mooi borduur patroon en mooie kleurtjes.
Die 50 volgers ga je vast snel halen.

Groetjes Kitty

Anneke zei

Hoi Pia, wat een lieve kaartjes heb je weer gemaakt!! Heel erg leuk :)
Groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

jij houdt er goed het tempo in ! leuk kaartje
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,
wat borduur jij ontzettend netjes! EN zoals Martina al zegt in een hoog tempo!
Ik vind het en prachtig patroontje en de kaart ziet er dan ook heel mooi uit!

Groetjes,

GerJanne

corry'kaart zei

hoi pia
je hebt er weer een lief en mooi kaartje van gemaakt en leuk met die bloempjes!
groetjes van corry

Babette zei

Wat een mooi kaartje, erg leuk die bloemen met die geborduurde blaadjes.
Groetjes Babette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...