Volgers

dinsdag 3 januari 2012

Paars


Hallo allemaal,
Is het bij jullie ook zo aam het stormen bahbah echt weer om lekker binnen te knutselen.


Ik ben gisteren begonnen met het breien van een sjaal moest wel weer even goed nadenken want dit heb ik volgens mij het laatst gedaan op de basisschool. Maar inmiddels heb ik al een aardig eindje ben helemaal trots op mezelf!

Voor vandaag is het weer een doosje geworden van Cards etc. Euro Blog de stansjes zijn van een mal van Marianne Design en de stempel is ook weer van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Oja denken jullie ook nog aan mijn verjaardagscandy want het begint aan op teschieten.

Liefs Pia

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er goed uit ! mooie kleurtjes
grtjs, martina
x

Babette zei

Wat een leuk doosje, heel mooi in het paars. Moet ook maar eens op dat blog gaan kijken geloof ik.
Groetjes Babette

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een prachtig doosje, en je hebt een leuke kleurencombinatie gebruikt.
Succes verder met het breien, misschien laat je hem wel zien als die af is.

Groetjes Greet

corry'kaart zei

hoi pia
een erg gaaf doosje en in leuke kleuren, ziet er geweldig uit!
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Pia,

alweer zo'n leuke creatie! Je hebt de smaak goed te pakken! Mooi kleuren heb je gebruikt!
En ook nog aan het breien! Is altijd leuk om te doen tijdens iets (tv kijekn oid)
Groetjes,

GerJanne

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Ik doe je verjaardagskaartje morgen op de bus!
Hij ligt al bijna een week in de auto (schaam)... Wilde hem vorige week op de bus doen, waren alle brievenbussen afgesloten ivm vuurwerk.
Groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...