Volgers

zondag 29 januari 2012

Uitslag en verjaardagskaarten



Ik vind dat ik jullie nu wel lang genoeg in spanning heb laten zitten.
Ik wil eerst iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd hartelijk bedanken!
Zoals jullie op de foto's kunnen zien heb ik er erg veel gehad mede hierdoor voelde ik me ook heel erg jarig! De stempelafdrukjes die erbij zaten waren ook allemaal erg leuk je zal ze vast een keer tegenkomen op mijn blog.


Nou dan dan nu de uitslag van de candy deze is gewonnen door ......... Sjoukje proficiat!!!!
En dan de extra candy die er erbij heb gedaan omdat ik de 50 volgers heb gehaald en deze gaat naar ........... Paula ook jij proficiat!!!!!
Iedereen nog een prettige avond en tot de volgende keer.
Pia x

10 opmerkingen:

Rosina zei

Wat een mooie kaartjes heb je gekregen Pia.....
Sjoukje en Paula gefeliciteerd met jullie prijs.....geniet er maar van....
groetjes Rosina

sjouks kaarten zei

Yeah..... Wat leuk! Stuur je even het adres!
Groetjes Sjoukje

Christine zei

Wat leuk om zoveel kaartjes te krijgen! Proficiat aan de winnaars!
Liefs
Christine

Babette zei

Wat leuk dat je zoveel kaartjes gekregen hebt, dan voel je je idd nog meer jarig.
gefeliciteerd voor de winnaars.
Groetjes Babette

paula zei

Ha pia
Wat 'n prachtige kaarten :D
Wat 'n fijn gevoel hé al die kaarten :D

Wat leuk dat ik ook gewonnen heb :D
Ik ben benieuwd heel erg leuk :D

Jij ook gefeliciteerd sjoukje :D

Groetjes,paula

Kitty zei

Leuk Pia je had veel mooie kaartjes gekregen en Sjoukje en Paula Gefeliciteerd met je prijs.
Veel knutsel plezier en een gezellige dag.

Groetjes Kitty

GerJanne zei

Mooie kaarten heb je gekregen! Sjoukje en Paula van harte!
GerJanne

corry'kaart zei

wat leuk om zoveel prachtige kaarten te krijgen en winnaars van harte gefeliciteerd!
groetjes van corry

Lia zei

Ik heb genoten van al die mooie kaarten die je hebt gekregen. Ze zijn zo verschillend!!
Proficiat voor de winnaars van de candy!
Groetjes,
Lia

Margo zei

Hoi Pia,
wat leuk dat je zoveel prachtige kaarten hebt gekregen !
Liefs
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...