Volgers

woensdag 29 februari 2012

Kleurenkaartenteam : paars en roze


Goedemorgen medebloggers,


Vandaag is het dan eindelijke weer zover het kleurenkaartenteam gaat weer van start! Dit jaar worden het 2 kleuren voor deze maand is de kleur paars/roze geworden gekozen door Martina zelf.
Ik ben meteen enthousiast aan de slag gegaan en heb 2 kaarten gemaakt in het paars/roze.

Beide kaarten heb ik een Magnolia stempel gebruikt die is ingekleurd met Derwentpotloden.
Het papier en het lint komen van het Kruidvat.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties en kom vandaag ook nog zeker even een kijkje nemen om al jullie creaties te bewonderen.

Klik op Martina voor de lijst met deelnemers.
Liefs
Pia

27 opmerkingen:

Colien zei

Wauw, 2 kaartjes nog wel! Mooie, geslaagde creaties in roze/paars!
grtz.Colien

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart Pia, heel mooi dat roze met paars.
Je heb hem heel mooi gemaakt.

Groetjes Greet

Grietje Jansen zei

Ze zijn beiden heel lief.

Grietje

SandraW zei

Leuke kaarten, Pia! Vind vooral de onderste erg mooi.

Liefs, San

Chantal zei

Toe maar ... 2 paars roze kaarten.

Heel erg leuk.

Groetjes Chantal

Sonja zei

Wat ben jij productief geweest. Ze zijn beiden leuk.

groetjes,
Sonja

sjouks kaarten zei

Je bent maar fanatiek met meteen twee kaarten.
Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Saskia zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, zelfs twee in de kleuren van vandaag en wat leuk is het weer om mee te doen en te genieten van alle creaties bij het kleurenkaartteam van Martina.
Groetjes Saskia

Marijke en Chantal zei

Zo nog wel twee kaartjes!! Erg mooi gemaakt en leuk om al de verschillende creaties in de kleuren paars/rozen te bewonderen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Aleida zei

Hele mooie kaarten! Mooie, sobere stijl! Ik houd daar wel van. De verdeling van de bloemen op de tweede kaart vind ik ook mooi, net een gecapitonneerd kussen.
groetjes,

corry'kaart zei

hoi pia
kon bij jou niet op:-))
wel twee in deze kleuren, erg mooi geworden en ik had al moeite met eentje:-(
groetjes van corry

Monique zei

Mooie kaartjes zijn het geworden hoor!
grtjs
Monique

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een mooie kaarten. Ik vind de onderste toch zo schattig! Echt heel leuk gedaan.
Ik heb alleen een paarse kaart vandaag en niet in het KKT deze keer. Maar de volgende keer doe ik mee.
Groetjes,

GerJanne

martina's kaartjes zei

leuk te zien, dat ze geinspireerd worden met het kleurenkaartenteam om toch kaartjes te maken ! jij maakt er zelfs 2 ! toppie hoor !
bedankt voor je deelname en tot de volgende
grtjs, martina
x

brigitte zei

Super hoor 2 kaartjes helemaal in stijl.
Schattige afdrukjes.
Groetjes Brigitte

Mariken zei

Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt!
Gr-x-jes Mariken.

Marian zei

Wat een prachtige roze paarse kaart
Groetjes

Margo zei

Waaw jij hebt er zelfs 2 !!!! Wat een schatjes!
Liefs
Margo

Christine zei

Jij deed je best! Heel mooie kaartjes!
Liefs
Christine

Babette zei

Wat ben je fanatiek bezig zeg, ze zijn allebei prachtig.
Groetjes Babette

Rosina zei

2 hele leuke kaartjes Pia....
groetjes Rosina

Roelie zei

Wat een lieve kaartjes, 2 nog wel...
Groetjes Roelie

Lia zei

Wat een ontzettend leuk gezellige kaartjes,
groetjes Lia

ScrappyDoo zei

leuke kaartjes. Ik zag dat je volger bent geworden bij mij! Ik hoop dat je er inspiratie uithaalt. Ik kom ook bij jou meekijken natuurlijk!

Ans S. zei

Twee mooie kaartjes heb je gemaakt in het paars/roze.
Ik kom toevallig op je blog terecht, je maakt leuke creaties, ik ben dan ook maar gelijk volger geworden.

Groetjes Ans

Nancy zei

Hey Pia,

Hier ben ik dan met nog een reactie meer op je post! Ben mijn ronde verder aan 't doen tussen de KKT-tjes... Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt!
Tot een volgende keer,
Liefs,
Nancy

Annette zei

Ik zie je niet als volger bij mij, misschien wil je het nog eens proberen? mooi kaartje is dit ook!
xoxo Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...