Volgers

dinsdag 7 februari 2012

Koud


Brrr vinden jullie het ook allemaal zo koud buiten.
Ik moest vanmorgen even langs de huisarts met mijn urine en wat blijkt .... blaasontsteking dus ik zit nu aan een kuur van 5 dagen hopelijk is het dan weer over wat vervelend is dit zeg.
Ben ook maar begonnen met veel drinken dat helpt ook wel daartegen geloof ik.
Ben vandaag ook maar lekker thuis gebleven van mijn werk dacht even een dagje bijkomen van alles want het weekend had ik ook maar weereens mirgraine.
Nou weer genoeg geklaagt.


De kaart voor vandaag is een borduurkaart en ik denk voorlopig even de laatste moet nu weer eerst gaan borduren.
Als je een reactie achterlaat zou ik dat erg leuk vinden!

Liefs Pia

11 opmerkingen:

Kitty zei

Ook hier is het bbrrr koud nu nog -8.
Je heb weer een leuk kaartje gemaakt,borduren blijft toch altijd nog mooi.
Dat valt tegen zeg een blaas ontsteking,inderdaad maar flink drinken en jezelf lekker warm houden.
Beterschap gewenst vanuit Sas van Gent.

Groetjes Kitty

Jolara zei

wat mooi liefs joyce

GerJanne zei

Hoi Pia,

mooi kaartje!
En blaasontsteking is inderdaad vervelend, maar met een kuurtje ben je er zo weer bovenop.
Groetjes,

GerJanne

Margo zei

Wat een dotje !
Liefs
Margo

Babette zei

Prachtig kaartje en beterschap. Hoop dat je snel weer opknapt.
Groetjes Babette

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje hoor!
Groetjes Sjoukje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Christine zei

Mooi gedaan en hopelijk ben je vlug hersteld!
Liefs
Christine

Saskia zei

Het is weer een mooi kaartje geworden, ziet er leuk uit.
Groetjes Saskia

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,
Wat een mooie kaart, en inderdaad is het erg koud,mag van mij wel wat warmer.
Ook ik heb heel veel blaasontsteking gehad de afgelopen jaren, totdat ik iedere morgen vitamine C 1000mg in nam, en heb nu eigenlijk geen last meer.
Maar wat bij de één helpt hoeft natuurlijk niet bij de ander, maar je kunt het misschien proberen.
Het allerbeste, en lieve groet van Greet

Charlotte zei

Erg lief en leuk kaartje Pia!
Groetjes,
Charlotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...