Volgers

woensdag 15 februari 2012

Mijn eerste Awards!!!


Mijn dag kan niet meer stuk ik heb nl. vandaag 2 awards gehad!!!!
Dank je wel Sjoukje en Greet.
Het is de bedoeling dat ik de award doorgeef aan 5 andere personen,
die minder dan 200 volgers heeft, en die voor hun mooie/leuke creatie's
beloond mogen worden.
Het is wel moeilijk hoor, want jullie maken allemaal zulke mooie kaarten.
Maar heb er toch 5 uitgekozen:
- Corry
- Christine
- Charlotte
- Ger Janne
- Rosina
Als je op de naam klikt kom je op hun blog.
Het zou heel leuk zijn als je een kijkje gaat nemen op hun blog,
ze maken hele leuke kaarten, ieder heeft een eigen stijl en je doet misschien wat inspiratie op.
Veel hobbyplezier allemaal.

Groetjes Pia

4 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Gefeliciteerd!!

Grietje

GerJanne zei

Hoi Pia,

dankjwel!
Ik heb hem al 3 keer gekregen....wat een bofferd ben ik. Mijn blog wordt wel gewaardeerd dus!!
Hoe je een link onder een woord of stukje tekst zet:
Als je je bericht typt, de naam of tekst selecteren, dan op link klikken in de werkbalk en de link intypen in het nieuwe kadertje. Dan moet het lukken.

GerJanne

Christine zei

Wat is dit ontzettend lief van jouw om de award aan mij door te geven! Voor mij is dit een teken van waardering en het geeft me nog een extra stimulans om verder te gaan!!
Veel liefs
Christine

Rosina zei

Ooooh Pia ik zie nu pas dat ik een award gekregen heb van je...bedankt hoor het is toch leuk dat die eer mij te beurt valt.Het is al wel aan de late kant , maar bij mij heeft het kaarten maken en bloggen ook op een laag pitje gestaan, vandaar dat ik het nu pas zie....
groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...