Volgers

zaterdag 25 februari 2012

Theedoosje



Zo de vakantie zit er weer helaas op.
Ik heb de afgelopen week best veel kaarten gemaakt al zeg ik het zelf.
Jullie zullen die de komende tijd wel tezien krijgen.


Voor vandaag heb ik een theedoosje die ik al een paar weken geleden had gemaakt voor de verjaardag van mijn tante.

Het ontwerp komt uit hobbyjournaal en de bloemetjes zijn gemaakt met een pons van tonic studios.
Helaas zijn de foto's niet helemaal goed gelukt vind ik maar dit komt omdat ze bij lamplicht zijn genomen.
Ik wens iedereen nog een prettig knutselweekend toe!!!

groetjes,
Pia

10 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi pia
dit doosje ziet er echt heel gaaf uit en leuk om zoiets weg te geven!
groetjes van corry

Christine zei

Heel leuk en prachtig gedaan!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Pia.

Liefs Riet.

Margo zei

Wat een mooi theedoosje ! Ze zijn leuk om te maken he !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hoi Pia,

dat heb je heel mooi gedaan! Ik herken het papier en het staat heel mooi bij elkaar. Leuk hoe die theezakjes zijn verstopt!
Groetjes,

GerJanne

Greet van Maurik zei

Het doosje ziet er heel leuk uit Pia, heb je leuk gedaan .

groetjes en ben benieuwd wat je allemaal voor moois hebt gemaakt in de vakantie.

Greet

Babette zei

Wat een mooi doosje, erg leuk gedaan.
Groetjes Babette

Rosina zei

Wat een mooi doosje Pia....erg leuk gemaakt....
groetjes Rosina

Lia zei

Wat een schattig doosje!! Erg mooi gemaakt Pia! (Kijk ook even op de reactie bij de kaart hieronder.
Groetjes, Lia

Sandra's Scrapsels zei

Wat een vrolijk theedoosje Pia!
Fijn dat je zo lekker hebt kunnen knutselen in de vakantie!

Groetjes, Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...