Volgers

maandag 20 februari 2012

Vogeltjes en bloemen


Hallo Bloggers,

Ik ben met mijn ouders en man van vrijdag tot en met vandaag in Deurne op vakantie geweest heerlijk!!!!
We zaten in een hotel wat vroeger een klooster is geweest en hebben er heerlijk gegeten echt een aanrader. Ben voorlopig weer even opgeladen.
De blaasontsteking is weer weg ben nu alleen nog snotverkouden.
Morgen moet mijn man weer gaan werken maar ik ben nog heerlijk de verdere week vrij dus dat wordt denk ik lekker knutselen.


Ik heb deze borduurkaart afgelopen weekend in Deurne geborduurd en nou net thuis afgemaakt. Het patroon komt uit hobbyjournaal en het 3D-plaatje is van Marieke design.
Ik vind hem zelf zeer geslaagd en jullie????

Groetjes,

Pia

10 opmerkingen:

Christine zei

Je mag er zeker tevreden over zijn want het is een prachtig geheel geworden!
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,
Wat fijn dat de blaasontsteking over is, en de verkoudheid gaat ook over hoor!
Je hebt trouwens een leuke kaart gemaakt.
Fijne week en geniet lekker van je vakantie.

groetjes Greet

GerJanne zei

Hoi Pia,
het is een prachtige kaart geworden! Die glimmende bloemetjes en je borduurwerk: klasse, hoor!

GerJanne

jaimie zei

Hallo Pia,

Jij bent heerlijk uitgerust dus, kan een mens goed doen hé, nu van je verkoudheid afraken hé.

Je kaartje is lief , zachte kleuren ook.

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

mooi kaartje
grtjs,martina
x

sjouks kaarten zei

Heerlijk zo'n vakantie!
Mooi kaartje hoor!
Groetjes Sjoukje

Babette zei

Prachtige kaart, heel lief die vogeltjes. Geniet nog even van je vrije dagen.
Groetjes Babette

Jolara zei

wat geweldig mooi ! Liefs joyce

Rosina zei

Een prachtig borduurkaartje Pia....fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad
groetjes Rosina

Lia zei

Hallo Pia!
Ik ben wel laat met mijn reactie, maar wilde toch even schrijven dat ik je kaart heel bijzonder vind. Eenvoudig en daarom juist zo mooi met een prachtig borduurpatroon. Even een tip: als ik kaarten geborduurd heb (is trouwens al een tijdje geleden!) wrijf ik met de bolle kant van een opbolpen of met een oog van een schaar even over de achterkant van de gaatjes. Hierdoor gaan ze dicht en vallen ze vrijwel niet meer op! Ik kreeg deze tip zelf ooit en je zult zien, dat het er dan nog mooier uitziet!
Groetjes,
Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...