Volgers

maandag 12 maart 2012

Award


Ik heb vandaag een award gekregen van GerJanne bedankt hiervoor en leuk dat mijn creaties gewaardeerd worden!

De bedoeling is dat ik hem aan 15 mensen doorgeef. Dat vind ik moeilijk maar ik heb toch een keuze kunnen maken.
Hieronder volgen de namen van de dames (met de link naar hun blogs) in willekeurige volgorde en ik zou zeggen: ga er eens kijken!
-Jolara
- Monique
- Rosina
- Yvonne
- Charlotte
- Margo
- Corry
- Hennie
- Sjoukje
- Colien
- Martina
- Christine
- Greet
- Lia
- Annette
Er moeten ook nog 7 dingen verteld worden over mij, maar als je mijn blog volgt weet je die allang of je komt er vanzelf achter.
Dus ik zou zeggen: kopieer de Award, neem hem mee naar je blog en kun of wil je hem niet doorgeven, dan is het jammer, maar geen ramp, wat mij betreft. Zie het als een opsteker!
Fijne avond allemaal!
Pia

7 opmerkingen:

Jolara zei

bedankt voor de award, heel gaaf !!! liefs joyce

Margo zei

Gefeliciteerd met je award en bedankt om hem aan me door te geven !
Liefs
Margo

Christine zei

Heel erg bedankt om hem aan mij door te geven! Ik voel me gevleid hoor!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

goh pia, dank je wel voor de award. Ik zet hem zo snel mogelijk op mijn blog, nu effe niet veel tijd ! heel erg leuk dat je aan mij gedacht hebt,
grtjs, martina
x

corry'kaart zei

hoi pia
heel hartelijk dank voor de mooie AWARD en ga het zeker plaatsen op mijn blog
groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Bedankt!
Maar ga hem niet zo uitgebreid doorgeven als jouw... Maar maak wel een verwijzing in een volgend blogbericht dat ik hem gekregen heb van jouw!
Groetjes Sjoukje

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Pia, wat lief, dankjewel voor de award!! Helaas doe ik er verder niets mee.. Maar inderdaad een opsteker! Lieve groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...