Volgers

zaterdag 17 maart 2012

Cupcake



Het weer is vandaag alles meegevallen althans hier wel we hebben daarnet een heerlijke wandeling gemaakt.
Wat gaat een week toch snel zeg heb eigenlijk afgelopen week helemaal geen kaart gemaakt iedere keer was er wel iets.
Bij mijn man op de zaak gaat het niet goed dus iedereen is hard aan het solliciteren Patrick is afgelopen donderdag op tweede gesprek en daar krijgt hij maandag de uitslag van ..... wordt vervolgt.


De kaart van vandaag had ik al in de carnavalsvakantie gemaakt.
In vind hem zelf wel geslaagd alleen ben ik niet helemaal tevreden met het zwarte haar.
Ook bij dit kaartje de toevoeging met dank aan Yvonne.
Iedereen nog een prettige zaterdag verder en waarschijnlijk tot morgen!

8 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Christine zei

Ja Pia, je kan zo van die periodes hebben dat je tijd tekort komt! Toch laat je ons een leuk kaartje zien en hopelijk krijgt je man snel goed nieuws ivm zijn job!
Liefs
Christine

corry'kaart zei

hoi pia
je kaartje is erg leuk en ja iedereen heb of krijgt het slechter behalve de 'hoge heren' die vullen hun zakken wel:-))
groetjes van corry

Margo zei

Wat schattig zeg !
Veel succes voor je man !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Hallo Pia.

Heel schattig kaartje heel leuk bewerkt.

Fijne zondag

martina's kaartjes zei

hoi pia,
ik wilde je alvast bedanken voor de award ! ik voel me altijd vereerd !
een leuk kaartje en hopelijk komt het allemaal goed !
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke kaart!
ik duim voor je man, hoor, dat is altijd spannend, maar helemaal als je eigenlijk wel moet solliciteren.

Groetjes, GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...