Volgers

zondag 11 maart 2012

Dream



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik geen kaarten gemaakt helaas.
Wel hebben we heel het huis schooongemaakt dus alles is nu weer heerlijk fris.
Verder de spullen bij elkaar gezocht voor de belasting en mijn bureau heb ik maareens opgeruimd dus nu kan ik weer met een schone lei beginnen....

Voor deze keer heb ik een kaart die ik al in de carnavalsvakantie had gemaakt.
Hij is gemaakt met een pakketje dat ik bij Yvonne had gekocht.
Ben weer erg benieuwd naar jullie mening.
Iedereen nog een fijne zondag en ik ga nu koken want mijn ouders komen zo hier eten.
Liefs Pia

10 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi pia
een leuke en vrolijke kaart met al die frisse kleurtjes en lekker eten samen met ouders,dat is super gezellig!
groetjes van corry

Greet van Maurik zei

Leuke kaart, weer eens wat anders, maar wel leuk.

Fijne avond.

Christine zei

Leuke, toffe kaart Pia! Ja soms moeten de huishoudelijke ook eens aan de beurt komen dan voelen we ons niet schuldig als we zitten te freubelen! :-)
Liefs
Christine

Riet zei

Een mooie kaart Pia.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Ha Pia,

wat ene leuke kaart. Prachtige kleuren en leuk papier!! Kijk binnenkort even op mijn blog.......

GerJanne

Babette zei

Heel mooi gemaakt, lekker vrolijk. De bloemen zijn ook mooi geworden.
Groetjes Babette

martina's kaartjes zei

leuk kaartje !
grtjs, martina
x

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Vrolijk papiernheb je gebruikt!
Groetjes Sjoukje

Aleida zei

Helaas, het leven bestaat niet alleen uit freubelen!
Maar je kaartje is leuk: leuke randen/borders, hoe noem je die horizontale stukken? Met die cupcakes en die huizen.
groetjes,

Yvonne van Bruggen zei

Leuk geworden Pia!! Lieve groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...