Volgers

woensdag 28 maart 2012

Kleurenkaartenteam 2012 oud roze - bruin



Goedemorgen,

Goh wat gaat een maand toch snel voorbij alweer de 2de bijdrage voor het kleurenteam dit jaar.
De kleuren voor vandaag zijn zoals jullie waarschijnlijk wel weten oud roze - bruin.


Ik dacht dat ik in deze kleuren veel had alleen dat viel uiteindelijke vies tegen.
Mijn bijdrage voor vandaag is een stempel van popcorn bear ingekleurd met Derwent potloden en het gebruikte papier is van de Action.


Ik vind het zelf op zich wel een leuke kaart geworden alleen de kleuren vind ik uiteindelijke toch niet helemaal oud roze - bruin.
Al de deelnemers van het kleurenteam kan je zien op het blog van martina.
Geniet vandaag van het mooie weer en ik kom vandaag vast ook een kijkje bij jullie nemen.
Liefs,
Pia

24 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Pia,

ik vind hem erg leuk! En de kleuren zijn toch wel oud-roze en bruin. Misschien is de afbeelding erg groot waardoor je dat minder ziet.....Maar ik zou wel blij worden van zo'n kaart.

GerJanne

corry'kaart zei

hoi pia
nou echt een vrolijke kaart met die grappige beer en zelf had ik ook moeite want ik las roze inplaats van oud roze:-))
groetjes van corry

Lia zei

Wat een ontzettende leuke lieve kaart heb je gemaakt,
groetjes Lia

Rosina zei

het is je goed gelukt hoorPia in de combikleurtjes bruin/oud rose.
Ik vind het een super mooi stempeltje en heel mooi ingekleurd....
groetjes Rosina

Monique zei

Wat een leuke kaart!
Ik vind de kleuren wel goed hoor!
groetjes
Monique

SandraW zei

Blijft een moeilijk kleur, oud-roze. Ken het probleem, hahaha!!!
Maar ik vind je kaart goed geslaagd, hoor! Mooie stempel, trouwens!

Liefs, San

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Pia,, echt wel uod rose met bruin, heel erg mooi, vind ik.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Nancy zei

Pia,

Berenkaarten zijn altijd leuk om te maken en om te krijgen. Het roze valt nog best mee hoor!

Liefs,
Nancy

Saskia zei

Wat een lief kaartje Pia, leuk met het eendje en beertje. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

ScrappyDoo zei

Die stempel is echt zo lief.

Marijke en Chantal zei

Wat ee mooie kaart en zo lief dat beertje bovenop het grote kado!!

Groetjes,Marijke en Chantal

Colien zei

Pia, je kaartje is erg geslaagd! Een gezellig verjaardagskaartje :)
grtz.Colien

Colien zei

Pia, je kaartje is erg geslaagd! Een gezellig verjaardagskaartje :)
grtz.Colien

Ans S. zei

Mooie kaart en wat een leuk stempelafdrukje.

Groetjes Ans

chantal zei

je kaart is echt goed geslaagd!
liefs Chantal

Kimmie zei

Hoi Pia

Wat een schattig stempeltje!
Erg leuk gemaakt en gekleurd.

XXX Kim

Mariken zei

Wat een schattig beertje! Je kaartje is erg leuk geworden!
Gr-x-jes Mariken.

hennie zei

Hoi Pia in mijn laatste map papier die door mijn handen ging vond ik pas oud-roze. Het viel zeker niet mee.
Ik heb hetzelfde stempel gebruikt voor mijn Crealies challenge kaart van vandaag, hij staat onder de kaart van het KKT. Heb je hem gezien?
Lieve groetjes hennie.

Christine zei

Volgens mij zitten je kleuren wel goed hoor! Het is een leuk kaartje geworden!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

een schattige en lieve kaart ! mooie details
bedankt voor je deelname en tot de volgende
grtjs, martina
x

Babette zei

Ik vind hem geslaagd hoor, die kleuren kunnen prima. Mooi kaartje geworden.
Groetjes Babette

Chantal zei

Ja weer een maand voorbij. Je hebt een erg mooie kaart gemaakt. Volgende maand weer?

Groetjes Chantal

Ellen zei

Wat een lief afdrukje heb je gebruikt op jouw bruin-roze kaart!
Groetjes, Ellen

Grietje Jansen zei

Had je kaartje al bekeken, maar blijkbaar vergeten een reactie achter te laten.
Dus alsnog, een prachtig kaartje.
Schattig plaatje met het beertje en eendje.

Grietje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...