Volgers

maandag 19 maart 2012

Memories


Goedenavond,

Goh de eerste dag van de week zit er alweer bijna op.
Het was vandaag ook wel een druk dagje dus dan gaat de tijd toch al sneller.
Mijn man heeft helaas nog niks gehoord dus aan het eind van de dag zelf maar gebeld degene die hem moest bellen was er al heel de dag niet dus nu wordt hij morgen gebeld.
Nog een dag langer in spanning ik hoop echt voor hem dat het wat gaat worden dus nog maar even duimen!
Verder heb ik vanavond mij nieuwe paspoort opgehaald dus ik kan er nu weer tegen tot 2017.

Deze kaart had ik gisteren gemaakt ik ben er zelf zeer tevreden over.
De stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties.
Nog een prettige avond!
Pia

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Pia,

je mag terecht trots op jezelf zijn, hoor. Hij is inderdaad erg leuk!!
Groetjes en hopelijk slapen jullie wel vannacht.
In spanning zitten kan heel naar zijn.

GerJanne

Christine zei

Leuk kaartje Pia!
Ik duim voor jouw en je man!
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,
Wat een leuke kaart, ook heel mooi ingekleurd en leuke details gebruikt.
Je man heel veel succes, spannende tijd hoor!!

Groetjes.

corry'kaart zei

hoi pia
zal vandaag extra mee duimen voor je man maar intussen maakt je wel een schatje van een kaart:-))
groetjes van corry

ScrappyDoo zei

Leuk kaartje!! Mooi papier ook.

Margo zei

Erg mooie kaart Pia met mooie bloemen ! Ik duim voor jullie hoor, hopelijk hebben jullie ondertussen positief nieuws gekregen !
Liefs
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...