Volgers

vrijdag 2 maart 2012

oranje/geel kaartje



Allereerst wil ik iedereen bedanken voor al de reacties op mij vorige kaarten was echt helemaal super!!!!
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel reactie gehad.


Verder wil ik natuurlijk mijn nieuwe volgers van harte welkom heten.


Voor vandaag blijf ik in kleurenteam stijl maar dan deze keer in oranje/geel.
Het stempeltje is van Magnolia en ingekleurd met derwentpotloden en het papier wat ik heb gebruikt is van het Kruidvat.
Iedereen een heel prettige vrijdag gewenst.
Liefs Pia

7 opmerkingen:

Margo zei

Heel leuk kaartje zeg !
Liefs
Margo

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Pia,
Al zijn oranje en geel niet echt mijn kleuren, je kaart vind ik wel leuk geworden.

groetjes en alvast een fijn weekend.

Greet.

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een lekker vrolijk voorjaarskaartje! Het zonnetje piept er hier ook net door en de overbuurman is aan het tuinieren....je krijgt er al met al echt zin in, he? In de lente!



Groetjes,
GerJanne

Grietje Jansen zei

Nou Pia, ook dit kaartje mag er weer zijn.
Ik geloof dat velen van ons zin in de lente hebben, want tref op vele blogs deze vrolijke frisse lentekleuren aan.

Grietje

Nancy zei

Volger nummer 56 meldt zich aan... Fijn weekend!
Enne... ik hou zo van oranje, dus ook van oranje kaarten!
;o)

corry'kaart zei

hoi pia
een erg vrolijke kaart en dan in deze kleur,TOPPPIE want zelf durf ik niet zo in oranja:-))
groetjes van corry

Babette zei

Schitterend kaartje, heel leuk deze kleuren.
Groetjes Babette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...