Volgers

vrijdag 30 maart 2012

Tienerkaart


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties die ik altijd maar mag krijgen, vooral afgelopen woensdag!


Ik was toen de hele dag aan het verhuizen, zodat ik misschien (nog) niet bij iedereen heb gereageerd.


De oudste broer van mijn vader is naar het verzorgingshuis gegaan maar inmiddels heeft hij afgelopen nacht er voor het eerst geslapen.
Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar nu het eenmaal zover was vind hij het helemaal geweldig!

Nu is het gelukkig weekend gaan we lekker uitrusten en wat kaarten maken.
De kaart die ik nu heb gemaakt vind ik een echte tienerkaart van welk merk de stempel is weet ik even niet meer.
Iedereen een prettig weekend gewenst!
Liefs Pia

9 opmerkingen:

Christine zei

Mooi paartje! Leuk gedaan Pia!
Geniet van je weekend!
Liefs
Christine

Lia zei

Ik vind het een hele leuke tienerkaart, gave stempel,
groetjes Lia

GerJanne zei

Inderdaad Pia, dit vind ik ook een echte tienerkaart!! Wat een leuke afbeelding!
groetjes,

GerJanne

Aleida zei

Een heel leuk, vlot kaartje. Mooi voor een tiener.
groetjes,

Rosina zei

lief kaartje Pia....komt nog wel van pas voor een of ander verliefd stelletje....leuke kleurtjes heb je gebruikt....
groetjes Rosina

Ans S. zei

Echt een kaart voor verliefde tieners, leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Babette zei

Wat een mooi kaartje. Het kantje is erg heel leuk.
Groetjes Babette

corry'kaart zei

hoi pia
een erg leuke en vrolijke tienerkaart en nu lekker uitrusten van alle drukke dingen:-))
groetjes van corry

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Pia.


Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...