Volgers

woensdag 21 maart 2012

Vintage



Goedemorgen,

Allereerst mijn man heeft nog steeds niks gehoord hij heeft nu zoiets dat hij er al niet meer wil werken als het zo moet.
Verder vind ik het vandaag een spannende dag omdat ik vandaag ga beginnen met primolut om mijn menstruatie beter teregelen omdat ik gestopt ben met de pil op internet lees je allemaal akelige bijwerkingen hiervan toevallig iemand ervaring met middel?

Ik had afgelopen weekend deze vintage kaart gemaakt.
En hoe vinden jullie hem? Als jullie tips hebben lees ik die graag want vintage kaarten heb ik nog niet veel gemaakt.
Zo nu een half dagje werken en dan vanmiddag lekker vrij.

Liefs Pia

8 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Pia,
wat jammer dat ze jullie nog niets hebben laten weten ! Veel succes met de primolut, ik ken het niet, ik heb een mirena en ben hier heel tevreden over, 5 jaar zonder zorgen en last :)
Je kaartje is een dotje hoor !
Liefs
Margo

Lia zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt,
groetjes Lia

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Leuke kaart en succes met alles.

groetjes.

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuk kaartje!
Mooi lintje!
Jammer dat je man nog niets gehoord heeft. Altijd spannend en het lijkt soms wel of anderen zich dat niet kunnen indenken en dat wachten dan wel heel lang duurt!
Sterkte met alle dingen en geniet vanmiddag van het mooie weer!!

GerJanne

corry'kaart zei

hoi pia
wat een leuke kaart en ja de andere dingen daar heb ik geen verstand van maar wel sterkte ermee!
groetjes van corry

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, veel succes met alles.
Groetjes Babette

Rosina zei

Mooi vintagekaartje Pia....het is toch aardig gelukt hoor...
Wat vervelend dat je man zo behandeld wordt,ik wens jullie suc6 toe met alles.....
groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

grappige en leuke kaart !
grtjs martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...