Volgers

zaterdag 3 maart 2012

You are special


Hallo allemaal,

Allereerst heet ik mij nieuwe volger welkom echt helemaal super!
straks gaan we naar een neef van mij toe in Breda en daar blijven we ook lekker eten is ook weleens lekker even niet tehoeven koken.
Verder zijn gisteravond mijn schoonouders wezen eten we hadden lekker chinees gehaald dus toen hoefde ik ook al niet tekoken hihihi.


nou de kaart voor vandaag is van Penny Black deze is ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Iedereen nog een prettige zaterdag!
Liefs Pia

11 opmerkingen:

Christine zei

Het is een schatje! Heel leuk stempeltje!
Liefs
Christine

corry'kaart zei

hoi pia
een geweldig leuke kaart en zeker erg vrolijk!
groetjes van corry

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Pia,
Tja, erg druk met andere dingen. Oefenen voor het koor, de computer weer alles goed invoeren. We krijgen dit weekend een nieuwe computer. Dus de administratie wil ik dan op orde hebben. Als je het een doet, heb je minder tijd voor het andere. Maar daarom is het "andere" niet minder leuk hoor.
Je kaartje is zo lief. Ik blijf de Panny Black ontzettend leuk vinden. Die twee op het bankje en dan die lieve heerbeestjes ervoor. zo grappig. Mooi ingekleurd trouwens. Gezellige zondag.
Groetjes LIda

Annette zei

Heerlijk even niet koken, geniet er maar van!Mooie kaartjes heb je gemaakt! Fijn weekend!
xoxo Annette

crealinedance zei

Hoi hoi schattige stelletje.gr.Nel

martina's kaartjes zei

leuk en lief kaartje
grtjs, martina
x

GerJanne zei

hai Pia,

wat een schattig afdrukje! Ik heb een paar van de egeltjes, mar deze ken ik niet. Wat een sueprleuke! Je kaart is helemaal leuk! Mooie kleuren.

Groetjes en een fijne zondag,

GerJanne

Annette zei

Hoi nog een keer een berichtje! Volger ben ik allang van je site. Even zoeken en dan vind je me. Bedankt dat je volger van mijn blog bent geworden. Fijne zondag!
xoxo Annette

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje, leuk stempeltje!
Groetjes Sjoukje

Rosina zei

Wat weer een leuk kaartje Pia lief stempeltje en prachtig ingekleurd ook...
Jij heb een fijn weekend dus zomaar "kookvrij" hier niet dus ik ban 2 diingen gelijk aan het doen Bloggen en koken alleen zien dat het eten niet aanbrandt....anders!!!!hahaha
groetjes Rosina

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...