Volgers

zaterdag 21 april 2012

Friendship is all you need


Hallo allemaal,

Heerlijk weekend en dan ook nogeens 2 weken vakantie heb er echt zin in.
Morgen gaan we voor een nachtje naar een hoteltje toe want maandag 23 april zijn we alweer 3 jaar getrouwd wat gaat de tijd toch hard.


Ik was de vorige helemaal vergeten om mij nieuwe volger welkom teheten dus bij deze van harte welkom!
Ik zit me ook net te bedenken dat ik de kaart voor het kleurenteam voor a.s. woensdag nog moet maken denk dat ik dat zo eerst maareens ga doen.

De kaart voor deze keer is ook weer van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Nog een prettige en hopelijk toch een beetje zonnig weekend!

7 opmerkingen:

Christine zei

Mooie kaart Pia!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuk vooruitzicht: hotelletje, vakantie...kan niet beter, he?
De kaart is erg leuk geworden! Mooie bloem ook !

GerJanne

Babette zei

Daar ga ik zo geloof ik ook maar mee aan de slag, want heb de mijne ook nog niet klaar en voor je het weet is het alweer woensdag. Dit kaartje is in elk geval erg leuk, mooi die grote bloem.
Groetjes Babette

corry'kaart zei

hoi pia
een erg leuke kaart en zeker met die mooie bloem erop!
gelukkig heb ik mijn kaartje al klaar voor het kleurenteam:-))
groetjes van corry

Ans S. zei

Leuke kaart, Pia.

Groetjes Ans

Yvonne van Bruggen zei

Leuke kaart Pia! En geniet van je vakantie!! groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...