Volgers

donderdag 12 april 2012

Herfst?



Hallo medebloggers,

Toch nog maar even een berichtje van mij kant.
Mijn man is dus vandaag op gesprek geweest maar dat was meer een gesprek van wie zij zijn en wie Patrick is.
Begin volgende wordt hij teruggebeld of hij op tweede gesprek kan komen wordt dus vervolgt... we blijven dus nog maar even duimen.


Voor vandaag heb ik een kaart in herfst sfeer met een stempelafdrukje van Marianne Design.
Deze kaart had ik al even geleden gemaakt.
Nog een fijne avond verder.

10 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart Pia, maar ben wel blij dat het weer hier iets beter is als op jou kaart.

Groetjes

Rosina zei

Mooi kaartje Pia....en ja een herfstkaartje ...nog ff wachten hoor....alhoewel de lente ook ver zoek is....
groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

een mooie kaart ! jawel, een mens zou denken dat het herfst is... :(
het mag van mij ook droger en zonniger !
grtjs, martina
x

Grietje Jansen zei

Je kaart heeft de verkeerde tijd van het jaar, gelukkig gaan we eerst op de zomer aan.
Maar hij is heel leuk.
Mooie herfstbladeren.

Grietje

Babette zei

Wat een leuk herfstkaartje.
Groetjes Babette

corry'kaart zei

hoi pia
een erg leuke herfstkaart en vooral die bladeren staan er superleuk op!
groetjes van corry

Riet zei

Prachtige kaart Pia,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Leuke kaart! Het leek gisteren ook net herfst hier, met mist, met regen, met onweer..dus toen paste je kaart je heel god!! Mooie kleuren heb je gebruikt!

Groetjes, GerJanne

Ans S. zei

Wat een leuk herfstkaartje, maar ik hoop dat het weer nu toch snel beter wordt.

Groetjes Ans

Ellen zei

Hoi Pia,
ik kwam via via op jouw blog terecht en heb eens even zitten neuzen...je maakt leuke dingen. Ik vind het leuk om je te gaan volgen. Ik meld me aan bij jou. Kom je een keer bij mij langs?
Misschien wil je mij ook volgen?

Groetjes, Ellen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...