Volgers

woensdag 25 april 2012

Kleurenkaartenteam 2012 Fel roze - oranje

Hoi welkom op mijn blog vandaag is het weer tijd om de kaart te publiceren voor het kleurenkaartenteam. De kleuren voor deze maand zijn fel roze en oranje deze zijn gekozen door Hennie. Ik vond het uiteindelijk wel een leuke kleuren combinatie toen ik eenmaal bezig was.
Het papier wat ik heb gebruikt is van een blok van het Kruidvat en de stempel is van clear stamps designs door Jodie Lee. Ik ga zometeen eerst even naar de kapper toe voor een kleurtje en knippen en daarna kom ik even naar jullie creaties kijken en natuurlijk ook een berichtje achterlaten. Ben erg benieuwd naar jullie reacties op mijn kaart. Liefs Pia

32 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,
Wat een leuke kaart, zelf zou ik niet gauw rose met oranje doen, maar toch is het wel mooi.

Groetjes Greet

Ellen zei

Mooi gedaan Pia!

Liefs, Ellen

hennie zei

Prachtig is je kaart Pia!
Je KKT missie is helemaal geslaagd.
Groetjes hennie.

Saskia zei

Wat een mooie kaart is het geworden, ziet er leuk uit met die mooie stempel die je hebt gebruikt.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi Pia,
nou, deze is zeker geslaagd zeg! Wat leuk dat je die stempel met oranje hebt afgedrukt! Superleuk vind ik dat. EN dat schattige kantje erlangs!
Is je haar ook oranje vandaag? ;-)

GerJanne

Kizzy zei

Wauww ook al zo mooi! Prachtig papier en ook die stempel vind ik heel leuk. Je hebt er iets moois van gemaakt!
Liefs Kizzy

SandraW zei

Superleuk gedaan, Pia!
Echt een schatje.

Liefs, San

Grietje Jansen zei

Leuke kaart en mooie stempel heb je gebruikt.

Grietje

Nancy zei

Hey Pia,

Weer oranje en roze en toch weer helemaal anders. Fijne beleving om zo veel verschillende stijlen tegen te komen op onze tocht.
Je maakte er een mooi geheel van!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Pia,

Wat leuk om zo veel verschillende stijlen na elkaar te zien. Ook jij maakte er weer een mooi geheel van!

Liefs,
Nancy

sjouks kaarten zei

Heel mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Monique zei

Wat een mooi afdrukje heb je gebruikt!
Erg mooie stempel hoor!
Geslaagd in de missie!
groetjes
Monique

Marijke en Chantal zei

Een heel mooi kaartje in de kleuren van vandaag. Wat een prachtige stempel heb je gebruikt!! Jij hebt toch wel andere kleurtjes gekozen bij de kapper:)

Groetjes, Marijke en Chantal

corry'kaart zei

hoi pia
zelf geen oranje of roze in je haren doen hoor:-))
we zien vandaag al zoveel van die prachtige kaarten in deze kleuren,zo ook de jouwe is erg leuk en mooi geworden!
groetjes van corry

Kimmie zei

Hoi Pia

Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt.
Ik vind je stempel wel apart.

Rosina zei

Je hebt er weer een heel mooi kaartje van gemaakt Pia, leuk zo met die oranje stempelafdruk.....

groetjes
Rosina

Cornelie zei

Leuke en originele uitwerking heb je er van gemaakt!Mooie stempel, en mooi gecombineerd!
Groetjes Cornelie

Chantal zei

Hoi Pia,

Leuk dat je ook meedoet aan het kleurenkaartenteam. Je hebt een erg leuke roze - oranje kaart gemaakt.

Groetjes Chantal

Ellen zei

Ik had hetzelfde als jij: toen ik eenmaal bezig was, vond ik de kleurencombinatie eigenlijk wel heel erg mooi. Het is in ieder geval een vrolijk combinatie. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
Groetejs, Ellen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een mooi kaartje ! heb de stempel ook net in Zeist gekocht, nog niks mee gemaakt. Bij jou, een superleuk resultaat ! geslaagde missie
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

Mariken zei

Wat een supermooi kaartje, erg geslaagd!
Gr-x-jes Mariken.

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een mooie kaart en die stempel is super, leuke details op je kaart.

Gr...Bep

Lia zei

Heel leuk gedaan, goed geslaagd,
groetjes Lia

Aleida zei

hihi, ik hoop dat je haren niet oranje geworden zijn....
Een heel mooi kaartje heb je er van gemaakt. Mooie stempel.
groetjes,

Christine zei

Mooi gedaan Pia! Ja, die felle kleurtjes staan wel leuk hé!
Liefs
Christine

chantal zei

wat een mooie kaart, leuke stempel heb je gebruikt!
liefs Chantal

Babette zei

Heel mooi kaartje en wat een gave stempel.
Groetjes Babette

Ans S. zei

Hele mooie kaart, leuke stempel heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Karin zei

Mooi gedaan, stijlvol kaartje!
Groetjes, Karin

M@rjan zei

Moeilijke kleruen zijn het. Jouw kaart is heel mooi, leuke stempel!

Groetjes, Marjan

Ghea zei

prachtige kombinatie, mooie stempel Pia, schitterend geheel.
Liefs Ghea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...