Volgers

woensdag 18 april 2012

Magnolia



Hoi hoi, wat leuk dat jullie weer even langs komen.
De sollicitatie van mijn man van vorige is helaas niks geworden.
Nu heeft hij wel tehoren gekregen van het bedrijf waar hij nu werkt dat hij waarschijnlijk kan blijven dus nu gaan we daarvoor maar weer duimen.


Wat een triest weer is het he het lijkt eerder herfst teworden dan voorjaar.
Deze magnoliakaart die ik heb ingekleurd met Derwentpotloden heb ik al even geleden gemaakt maar ik wilde hem jullie niet onthouden.
Nog een paar dagen werken en dan heb ik heerlijk 2 weken vakantie.....

11 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke kaart heb je gemaakt!! Prachtig kantje erlangs.

Jammer voor je man. Nu maar hopen dat hij mag blijven waar hij nu werkt.
En wat lekker dat jij binnenkort 2 weken vakantie hebt....Heerlijk!

GerJanne

Aleida zei

Een heel lief kaartje, zoals Tilda daar staat. Mooi kant.
groetjes,

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een mooie kaart en wat heb je er een mooi kantje op gedaan.
En ik hoop dat je man op z'n werk kan blijven.

Groetjes.

Christine zei

Leuk kaartje Pia! Geniet straks van je vakantie!
Liefs
Christine

Nelleke zei

Hallo Pia,
Leuk met die kantjes, moet ook nog maar eens bij mijn kantrestjes kijken....
Fijne vakantie!
Groetjes, nelleke

Babette zei

Erg leuk kaartje en mooi kantje.
Zal meeduimen voor jullie.
Groetjes Babette

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje, mooi kant heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Sandra's Scrapsels zei

Een schatje hoor Pia!!
Inderdaad maar duimen voor je man! Ik duim mee hoor!

Groetjes, Sandra

corry'kaart zei

hoi pia
een erg leuke kaart en mooi zo met dat kantje!!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een schattig en lief kaartje
grjts, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...