Volgers

woensdag 11 april 2012

Sarah Kay


Goedemiddag,

Wat is het weer een trieste dag zeg de ene bui na de andere bui.
Ik moest eigenlijk nog naar de apotheek toe maar had daar geen zin in met dit weer dus dat doen we morgen dan maar.
Gisteren hadden we een studiedag van de stichting waarvoor ik werk dus we hebben weer enkele dingetjes bijgeleerd.


Verder moeten jullie morgen weer even duimen voor mijn man want die moet morgen om 10 uur op sollicitiegesprek.
deze keer heb ik voor de kaart een stempel gebruikt van Sarah Kay weereens even wat anders.
Groetjes,
Pia

12 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi pia
een erg leuke kaart,vind deze sara-afdrukjes wat vervelend met het inkleuren:-))
zal zeker duimen voor je man en hopelijk komt alles goed!
groetjes van corry

Rosina zei

Lief kaartje Pia.... die sarah kay stempeltjes blijven toch heel erg leuk....
ik zal duimen voor morgen op een positief gesprek voor je man....
groetjes Rosina

Jopie zei

erg leuke kaart met een lief plaatje.
groetjes jopie

Christine zei

Wat een lief stempeltje! Mooi gedaan Pia! Ik duim mee voor je man!
Liefs
Christine

Kitty zei

Het is weer even geleden maar ik heb ze weer bewonderd hoor.
Deze is ook erg leuk met Sara.
Kwam er nog knipvellen van tegen in mijn verzameling.
Zal eens proberen om sneller een reactie te plaatsen hoor.

Groetjes Kitty

Ans S. zei

Mooie kaart met een heel leuk stempelafdrukje.
Ik zal morgen duimen voor je man.

Groetjes Ans

sjouks kaarten zei

Lief kaartje!
Groetjes Sjoukje

Lia zei

Sarah Kay blijft leuk en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt! Ik hoop, dat je man succes heeft!

Groetjes,
Lia

Charlotte zei

Die plaatjes van Sara Kay zijn toch steeds zo geweldig lief!
Hopelijk had je man een positief gesprek vandaag!
Groetjes,
Charlotte

Riet zei

Prachtige kaart Pia,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Babette zei

Wat een mooi kaartje.
Hoop dat het gesprek goed gegaan is vanmorgen.
Groetjes Babette

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een lief kaartje! Schattig, he die Srah Kay?
Hoe is het gesprek gegaan?? Heeft je man er een goed gevoel over?
Ik duim nog even voor de uitslag..

GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...